درک نیازهای بازار هدف :
کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند در اولین قدم باید به این موضوع توجه کنید که محصولات یا خدمات برند شما به چه نحوی و تا چه اندازه ای نیازهای مخاطبان هدف را برطرف می سازد. پیش از آن که برند خود را به بازار معرفی کنید در مورد نحوه ی پاسخگویی به نیازهای مشتریان تامل کنید. شاید مزایای دیگری بتوانید به محصولات یا خدمات خود اضافه کنید که باعث اقبال بیشتر مشتریان به برند شما بشود.
شناسایی مشتریان :
پس از شناسایی نیازهای بازار نوبت به شناسایی مشتریان است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که لیستی از مشتریان مختلفی که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند را تهیه کنید. در مقاله ی ” روش های شناخت مخاطبان هدف “ با روش های گوناگون شناسایی مشتریان آشنا شدیم. سپس این مشتریان را از منظر برند خود دسته بندی کنید. این دسته بندی مشتریان با توجه به ویژگی های محصولات شما انجام می شود. این تقسیم بندی ها می تواند برحسب جنسیت، وضعیت تاهل، شغل مشتریان و یا موارد دیگری باشد.
ایجاد انگیزه در مشتریان :
کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند پس از شناسایی و طبقه بندی مشتریان، توجه داشته باشند که چه عاملی موجب ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید می شود. پاسخ به این سوال نیز با توجه به محصول یا خدمات ارائه شده متفاوت است. اگر محصول شما از دسته محصولات ضروری همانند موادغذایی باشد مشتریان شما برای خرید مداوم محصولات، به طور پیش فرض انگیزه دارند و این خرید را در زمان های مناسب انجام خواهند داد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
برای پیدا کردن انگیزه توجه کنید که محصولات یا خدمات شما در چه مقطعی نیازهای مشتریان را برطرف می سازد و مشتریان در چه زمانی و در چه شرایطی تمایل به خرید محصولات یا خدمات شما را دارند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]
کنترل روند خرید مشتریان :
کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که با روال خرید مشتریان از برند آشنایی داشته باشند. تعداد دفعات خرید مشتری از برند با نوع محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید ارتباط مستقیم دارد. به منظور خرید محصولات غذایی مشتری ممکن است در هفته چندین بار به شما مراجعه کند ولی اگر یک نرم افزار به بازار ارائه می کنید مشتریان احتمالا تا آپدیت بعدی نرم افزار که ممکن است چندین ماه بعد باشد از شما خرید نخواهد کرد.
محصولات متمایز :
در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ در مورد مزایای ایجاد یک برند متمایز و راهکارهای برندسازی متمایز صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که زمانی که قصد راه اندازی یک برند را دارید برای موفقیت نیاز به جذب جریان ثابتی از مشتریان خواهید داشت. باید روش هایی برای پیدا کردن این مشتریان و معرفی کالا و خدمات خود داشته باشید.
کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند پاسخ به پرسش هایی از قبیل میزان جمعیت مرتبط با برند شما می تواند در شروع فرایند به شما کمک کند. اگر از میزان جمعیت مرتبط راضی نیستید و یا تمایل به گسترش کسب و کار خود را دارید باید به فکر روش های جدیدتر و خلاقانه تر بازاریابی و تبلیغات باشید. آشنایی با روش تبلیغات برندهای مشهور می تواند در این زمینه کارگشا باشد. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ در مورد روش های تبلیغات و بازاریابی برندهای مشهور صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تعیین استراتژی های رقابت :
امروزه در فضای رقابتی شدیدی که در هر کسب و کاری وجود دارد شما قطعا با برندهای رقیبی مواجه هستید که کالا یا خدماتی مشابه شما به مشتریان ارائه می کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند در ابتدای فرایند برندسازی استراتژی رقابتی خود را تعیین نمایند. این استراتژی های رقابتی می تواند متعدد باشد. به عنوان مثال استراتژی شما می تواند بر روی کاهش هزینه ها یا ارزش کیفی بیشتر محصولات شما باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]