دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

اهمیت لوگو برای برند

By 25 دسامبر 2019 No Comments

طراحی لوگوی جذاب یکی از فاکتورهای موفقیت در برندسازی محسوب می شود. در مقاله ی ” چگونه در برندسازی موفق باشیم ؟ “ به بررسی راهکارهای موفقیت در برندسازی پرداختیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی روابط عمومی مناسب را یکی دیگر از مولفه های مهم در برندسازی می دانند. در مقاله ی ” اهمیت روابط عمومی در برندسازی “ در مورد نقش روابط عمومی در برندسازی صحبت کردیم.

اهمیت لوگوکارشناسان آژانس تبلیغاتی به افراد دارای ایده های خلاقانه پیشنهاد می کنند که یک برند شخصی ایجاد نمایند. در مقاله ی ” برندسازی شخصی راهی برای افزایش اشتغال “ در مورد برندسازی شخصی و نقش آن در ایجاد اشتغال صحبت کردیم.

همانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم کارشناس آژانس تبلیغاتی پایه و اساس بازاریابی های نوین را براساس مشتری محوری می دانند. در مقاله ی ” نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها “ به بررسی راهکارهای مشتری مداری برندها پرداختیم. در این مقاله به بررسی اهمیت لوگو برای برندها می پردازیم.

زیبایی و سادگی لوگو :

لوگو به نوعی یک توضیح مختصر از برند است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که از یک لوگوی زیبا و ساده برای نشان تجاری خود استفاده نمایند. طراحی لوگو بهتر است به شکل ساده و به طور از پیچیدگی انجام بشود تا مخاطبان در زمان کوتاه و به سادگی پیام لوگو را دریافت نمایند. لوگوی طراحی شده باید متفاوت با لوگوی سایر برندها باشد. قبل از طراحی لوگو، نشان های تجاری سایر برندهای رقیب را بررسی کنید و یک لوگوی متمایز برای برند انتخاب کنید.

نقش لوگو در جذب مخاطب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی لوگوی مناسب را در جذب مخاطب موثر می دانند. زمانی که مخاطبان برای اولین بار با یک نشان تجاری مواجه می شوند، جذابیت لوگو می تواند یک عامل تعیین کننده در جذب مخاطب باشد. مخصوصا اگر بنیانگذاران برند تمایل به ایجاد یک نشان تجاری مشهور داشته باشند، طراحی لوگو از اهمیت بسیاری برخوردار است.

طراحی لوگوعوامل موثر بر جذابیت :

بسیاری از برندهای بزرگ از طراحی های گرافیکی زیبا برای جذابیت بیشتر لوگو استفاده می کنند.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که از رنگ های مناسب برای لوگو استفاده نمایند. انتخاب رنگ لوگو باید با توجه به سلائق مخاطبان هدف انجام بشود.

به عنوان مثال اگر برند شما محصولاتی برای کودکان ارائه می کند استفاده از رنگ های شاد توصیه می شود.

 

جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply