دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

برندسازی شخصی راهی برای افزایش اشتغال

By 27 نوامبر 2019 No Comments

ساختن یک برند شخصی با توجه به مهارت های هر فرد می تواند زمینه ساز ایجاد شغل برای جامعه باشد. امروزه افراد بسیاری در سطح جامعه کسب و کارهای خانگی خود را راه اندازی کرده اند و برند شخصی خود را به شهرت و سودآوری رسانده اند. به منظور آشنایی با روش های موفقیت در برندسازی مقاله ی ” چگونه در برندسازی موفق باشیم ؟ “ را مطالعه نمایید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی نقش برندسازی را در فرایند بازاریابی کسب و کارهای بزرگ بسیار پررنگ می دانند. در مقاله ی ” اهمیت برندسازی در مارکتینگ “ در مورد نقش برندسازی در بازاریابی صحبت کردیم.

تولید محتوابا فراگیر شدن دیجیتال مارکتینگ کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارهای مختلف پیشنهاد می کنند از دیجیتال مارکتینگ برای برندسازی استفاده کنند. در مقاله ی ” راهکارهای دیجیتال مارکتینگ برای برندسازی “ در مورد راهکارهای دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از روش های مفید و کم هزینه ی برندسازی را تولید محتوای مناسب و جذاب می دانند. در مقاله ی ” روش های برندسازی توسط تولید محتوا “ در مورد راهکارهای برندسازی از طریق تولید محتوا صحبت کردیم.

تعیین ارزش های افراد :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به افرادی که قصد برندسازی شخصی دارند توصیه می کنند در قدم اول ارزش های خود را به طور دقیق و کامل شناسایی کنند. برند شخصی شما چیزی است که باعث متمایز شدن شما از دیگران می شود. این ارزشها معمولا در میان اطرافیان شما شناخته می شود. به عنوان مثال اطرافیان معتقدند که شخص مورد نظر مدیر خوبی است یا روابط عمومی مناسبی دارد. پس از شناسایی این ارزش ها لیستی از این ارزش های خودتان آماده کنید.

ارزش های خودتان را اولویت بندی کنید :

پس از پایان لیست بندی ارزش ها به تعیین اولویت های این لیست بپردازید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در میان این لیست ارزش ها و مهارت هایی که اهمیت بیشتری دارند را در اولویت بالاتری قرار بدهید. در هنگام اولویت بندی علاقه ی خودتان را مدنظر داشته باشید. اشتیاق و علاقه ی شما شامل مهارت هایی می شوند که به انجام آنها علاقه دارید و حاضر هستید ساعت ها بدون احساس خستگی این وظایف را انجام بدهید.

تعیین هدف هدف خود را تعیین کنید :

در مرحله ی بعدی کارشناسان آژانس تبلیغاتی به افراد توصیه می کنند که هدف و جایگاه خود را در برند شخصی تعیین کنند.

در حوزه ی کسب و کار موردنظر هدفی که از ایجاد برندسازی شخصی دارید و خودتان را سزاوار به رسیدن به این هدف می دانید برای خودتان معین کنید.

به عنوان مثال در زمینه ی محصولات کشاورزی این جایگاه می تواند تعیین میزان برداشت محصولات کشاورزی باشد.

مقایسه ی اهداف با ارزش ها و امکانات :

پس از تعیین اهداف، این اهداف تعیین شده را با ارزش ها و امکانات خودتان مقایسه کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به افراد توصیه می کنند که اهداف تعیین شده حتما با میزان امکانات و شرایط افراد تطابق داشته باشد. مسلما تعیین اهداف بسیار بالا با امکانات محدود در فاصله ی زمانی کوتاه امکان پذیر نیست. اهداف باید دست یافتنی باشند و با امکانات شما سازگار باشند.

برندسازی شخصیبرقراری ارتباط صحیح :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از عوامل مهم موفقیت در برندسازی شخصی را در تعامل و ارتباط مناسب با سایر افراد از جمله مشتریان می دانند. حضور در شبکه های اجتماعی در معرفی بهتر کسب و کار شما بسیار تاثیرگذار است. در مقاله ی ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ در مورد نحوه ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی صحبت کردیم. در انتها راه اندازی یک وبسایت جذاب با محتوای مناسب را فراموش نکنید.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ شخصی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

Leave a Reply