دیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

راهکارهایی برای گسترش کسب و کارهای کوچک

نویسنده ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ بدون دیدگاه

بدون شک یکی از مهم ترین اهدافی که صاحبان کسب و کارهای کوچک دنبال می کنند گسترش حوزه ی فعالیت و افزایش فروش برند است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که کسب و کارهای کوچک باید به منظور متمایز شدن برند خود توجه بیشتری به برندسازی داشته باشند. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ به نکاتی اشاره کردیم که به متمایز شدن برند شما در مقابل رقبا کمک خواهد کرد.

برندسازی موفق

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که در اولین قدم محصولات و خدمات باکیفیتی به مشتریان ارائه نمایند. در مقاله ی ” چگونه در برندسازی موفق باشیم ؟ “ به کیفیت بالای خدمات و محصولات به عنوان یکی از عوامل موفقیت یک برند اشاره کردیم.

اگر قصد افزایش میزان فروش را دارید در مقاله ی ” راهکارهای ساده برای افزایش فروش برند “ به پیشنهادات کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای افزایش فروش برند پرداختیم. در این مقاله به ارائه نکاتی جهت گسترش کسب وکار می پردازیم.

تعریف صحیح از برند برای مشتریان :

در مقاله ی ” چگونه یک نام مناسب برای برند انتخاب کنیم ؟ “ در مورد اهمیت انتخاب نام برند صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در قدم بعدی مخاطبان هدف را مشخص سازید و با توجه به اطلاعاتی که بدست می آورید به تقسیم بندی مخاطبان هدف بپردازید. بازار کسب و کار خود را باید از نظر جغرافیایی، ویژگی های مشتریان و نحوه ارائه خدمات به مشتریان تقسیم کنید. باید در این موارد به شکلی برنامه ریزی کنید که برند شما از سایر برندهای موجود در سطح بازار متمایز بشود.

 

سرویس دهی مناسب به مشتریان :

سرویس دهی مناسب و برقراری ارتباط موثر با مشتریان یکی از روش های پیشنهادی توسط کارشناسان آژانس تبلیغاتی است. مشتریان به برندهایی که سرویس دهی مناسبی دارند و ارتباط با مشتریان را پس از خرید نیز حفظ می کنند، وفادار می شوند و این برند را به آشنایان نیز معرفی می کنند. پیش بینی نیازهای مشتریان و برطرف کردن سریع این نیازها با خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید موجب ایجاد وفاداری در میان مشتریان می شود. از طرف دیگر اگر برندهای رقیب نیازهای مشتریان را بهتر درک کنند و به شیوه مناسب تری پاسخگوی نیاز مشتریان باشند احتمال جذب مشتریان توسط برندهای رقیب وجود دارد.

برندسازی

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که در هنگام ارتباط با مشتریان نام برند خود را به مشتریان یادآوری کنید.

اگر برای معرفی محصولات جدید، ارائه تخفیف و هر مورد دیگری با مشتریان ارتباط برقرار می کنید نام برند را به آنها یادآوری کنید.

در انتها همیشه رشد کسب و کار خود را درنظر داشته باشید و برنامه های زمان بندی شده را برای برند آماده کنید. اهداف برند را برای بازه های زمانی کوتاه مدت و دراز مدت ترسیم کنید و همیشه برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف داشته باشید.

جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید