دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهای ساده برای افزایش فروش برند

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]هدف اصلی از بازاریابی و تبلیغات یک برند افزایش فروش کالا یا خدماتی است که توسط برند به مشتریان ارائه می شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی آشنایی با نحوه ی تبلیغات یا بازاریابی برندهای بزرگ را به مدیران یک سازمان توصیه می کنند تا مدیران سازمان با بهره گیری از متدهای نوین تبلیغات برندهای بزرگ، به پیاده سازی طرح های بازاریابی برای برند خود بپردازند. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با روش های مارکتینگ و تبلیغات برندهای مشهور آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
نام برند
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که مزیت های کالا یا خدماتی را که ارائه می کنند به طور مناسبی به مشتریان ارائه نمایند. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ با راهکارهایی جهت برندسازی متمایز آشنا شدیم. به منظور شهرت بیشتر و افزایش فروش یک برند انتخاب نام مناسب و شعار تبلیغاتی مناسب برای یک برند اهمیت فراوانی دارد. در مقالات ” شعار تبلیغاتی مناسب یک برند چیست ؟ “ و ” چگونه یک نام مناسب برای برند انتخاب کنیم ؟ “ با نحوه ی انتخاب نام و شعار مناسب برای یک برند آشنا شدیم. در این مقاله راهکارهایی را که کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای افزایش فروش پیشنهاد می کنند بررسی می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

افزایش مزایای محصولات :

مشتریان باید از مزایای محصولات یا خدمات شما رضایت داشته باشند تا در میان سایر رقبا برند شما را انتخاب کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که برای فروش بیشتر، باید احساس رضایت مشتریان را از محصولات یا خدمات ارائه شده افزایش بدهید. برای این منظور باید شناخت کاملی از سلایق و نیازهای مشتریان داشته باشید. با شناخت صحیح نیازهای مشتریان باید به بهترین شکل ممکن با استفاده از محصول خود به رفع این نیازها بپردازید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

برندسازی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

ارتباط همیشگی با مشتریان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که پس از فروش ارتباط خود را با مشتریان حفظ نمایند. نباید پس از فروش محصولات ارتباط خود را با مشتریان قطع کنید.

تلاش کنید ارتباط موثری با مشتریان ایجاد کنید و از درگاه های ارتباطی مختلف با آنها در ارتباط باشید. بهتر است از درگاهی که مشتریان ترجیح می دهند ارتباط خود را با مشتریان حفظ نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]این ارتباط باعث افزایش اعتماد مشتری به برند شما می شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که در فضای کسب و کار امروزی، مارکتینگ فقط در زمینه ی فروش محصولات نیست. علاوه بر فروش محصولات باید با جذب مشتریان همیشگی و ارائه ی خدمات مناسب تر، بازار برند خود را در سطح جامعه افزایش دهید.

 

جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply