عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

روش های جلب توجه مشتری به عکس های محصولات

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]هنگامی که مشغول عکاسی تبلیغاتی از محصولات هستید به این نکته توجه داشته باشید که تصاویر محصولات باید به گونه ای باشد که موجب جلب توجه مخاطبان قرار بگیرد. به عنوان مثال همانطور که در مقاله ی ” نکاتی برای عکاسی محصول در فضای باز “ اشاره کردیم استفاده از پس زمینه ساده و روشن در تصاویر تبلیغاتی پیشنهاد می شود تا مشتریان توجه بیشتری به محصولات داشته باشند. اگر قصد عکاسی در فضای باز را دارید در مقاله ی ” استفاده از نور طبیعی برای عکاسی محصول “ در مورد نورپردازی با استفاده از منبع نور طبیعی صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
عکس سیاه سفید
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]عکس های تبلیغاتی باید دارای کیفیت و وضوح بالایی باشند. در مقاله ی ” چگونه در عکاسی محصول تصاویری با وضوح بالا داشته باشیم ؟ “ در مورد راهکارهای تهیه عکس های باکیفیت از محصولات صحبت کردیم. ممکن است بعضی از مشتریان درخواست عکس های تبلیغاتی سیاه و سفید از محصولات را داشته باشند. در مقاله ی ” تکنیک های عکاسی سیاه و سفید از محصولات “ در مورد تکنیک های عکس برداری به صورت سیاه و سفید صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی نکاتی جهت جلب توجه مشتریان بپردازیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

انتخاب مناسب موقعیت دوربین :

در فرایند عکاسی محصول به این نکته توجه داشته باشید که حتی با یک جابجایی یا تغییر زاویه کوچک دوربین می توانید به جذابیت بیشتر تصاویر تبلیغاتی کمک کنید. از کالای تبلیغاتی در زاویه های مختلف عکس بگیرید. زمانی که زاویه عکاسی از محصولات را تغییر می دهید علاوه بر اینکه به بهترین شکل محصولات را به مخاطبان نمایش می دهید می توانید زاویه مناسب پس زمینه را نیز انتخاب کنید تا جلب توجه مخاطبان به محصولات بیشتر بشود.

در هنگام ترکیب بندی علاوه بر محصولات باید به پس زمینه نیز بسیار توجه داشته باشید. در فرایند عکاسی محصول عناصر مختلف باید به گونه ای در تصویر باشند که توجه مخاطب از سوژه که همان کالای تبلیغاتی است قطع نشود. پس از تهیه عکس های متعدد آنها را در صفحه نمایش بررسی کنید. مواردی که احساس می کنید ممکن است باعث از بین رفتن توجه مخاطب باشد را از پس زمینه حذف کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

جذابیت عکس
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

نورپردازی مناسب :

به طور کلی در فرایند عکاسی محصول سوژه باید پرنورترین شی در تصویر باشد. البته اگر قصد تهیه یک تصویر ضدنور داشته باشید نیازی به پرنور بودن محصولات نیست.

البته به این نکته توجه داشته باشید که نوردهی به سوژه نباید بیش از اندازه باشد که موجب مصنوعی به نظر رسیدن محصولات خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply