اکثر کاربران با توجه به به موضوع ایمیل تصمیم می گیرند که آن را باز کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند انتخاب موضوع ایمیل جذاب و مناسب در کلیک خوردن ایمیل ها اهمیت فراوانی دارد. با اینکه ممکن است موضوع ایمیل مشابه با بخشی از پیام های شما به نظر برسد اما موضوع ایمیل ارسالی نخستین چیزی است که دریافت کنندگان ایمیل به آن توجه می کنند.
اهمیت فوریت در ایمیل :
کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند ایجاد یک ارتباط سریع با موضوع ایمیل در صورتی که خلاقانه و جذاب باشد می تواند خوانندگان را متمایل سازد که ایمیل شما را باز کنند یا اینکه حداقل به ایمیل ارسالی یک واکنش نشان دهند.
اما اگر مصمم هستید به چشم کاربران درستکار به نظر برسید، بهتر است از این موضوعات به ندرت استفاده نمایید. پس تلاش کنید استفاده از این روش را به زمانی محدود کنید که واقعاا لازم است مخاطب یک واکنش سریع به ایمیل داشته باشد.
ایجاد حس کنجکاوی :
گاهی اوقات کارایی موضوع ایمیل ها به دلیل قابلیت انتقال این پیام به مخاطبان است که: «باز نمودن این ایمیل برای کاربران سودمند است.» اما کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند در سایر موارد، بهتر است که از نظر مخاطب ایمیل شبیه یک معما باشد، مخصوصا اگر ایمیل بتواند کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد. در این حالت برای گرفتن اطلاعات بیشتر لازم است ایمیل را باز کنند، اما مطمئن باشید که موضوع ایمیل در عین معماگونه بودن با برند شما مطابقت داشته باشد. اگر موضوع شما بیش از اندازه معماگونه باشد، باعث می شود که به عنوان اسپم شناخته شود.
ارائه پیشنهادات مناسب :
کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند در موضوع ایمیل لازم است مشخص شود که باز کردن ایمیل برای مخاطبان چه مزایایی به همراه خواهد داشت. تمامی افراد علاقه مند هستن در پایان هر روز اطلاعات و تجربه های جدیدی آموخته باشند، مخصوصا زمانی که این اطلاعات و تجربه ها رایگان باشند یا حداقل دارای تخفیف باشند. شما از طریق موضوع ایمیل می توانید این موضوع را به مخاطبان خود اطلاع دهید. معمولا کاربران زمانی که ایمیل ها شامل یک پیشنهاد به کالاهای رایگان باشند، بیشتر به باز کردن ایمیل ها رغبت خواهند داشت.
شخصی سازی ایمیل ها :
هیچ کدام از دریافت کنندگان ایمیل دقیقا شبیه به یکدیگر نیستند و بنابراین بهتر است ایمیل هایی که برای کاربران ارسال می کنید متفاوت باشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که محتوایی را که برای مخاطبان ارسال می کنید لازم است محتوای آن را برای مخاطبان سفارشی کنید تا اقبال بیشتری به باز کردن ایمیل وجود داشته باشد.
زمان بندی و ارتباط مناسب :
بسیاری از کاربران به این خاطر یک لیست ایمیل را دنبال می کنند زیرا قصد دارند آگاهی از موضوعات مربوطه را داشته باشند یا اینکه درمورد موضوع ارسال شده (به ایمیل اطلاعات بیشتری کسب کنند.
کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند درست مانند زمانی که کنجکاوی مخاطبان خود را تحریک می سازید، ساخت یک موضوع ایمیل خلاقاانه که ترکیبی از موضوعات مهم روز یا عناوین مناسب باشد می تواند به شما کمک کند که برای برند ایجاد اعتبار کنید و کاربران را به باز نمودن ایمیل ترغیب سازید.
امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: ویژگی های صفحه فرود چیست ؟، آشنایی با تبلیغات همسان در فضای کسب و کار، پیاده سازی استراتژی بازاریابی ، راهکارهای گسترش بازاریابی در اینستا و نکاتی مهم برای طراحی کاتالوگ … می باشد را مطالعه نمایید.