عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

سه روش ساده برای عکاسی حرفه ای

By 28 دسامبر 2019 No Comments

یک عکاس اگر شناخت صحیح و استفاده مناسبی از ترکیب بندی و نورپردازی داشته باشد به راحتی می تواند عکس های حرفه ای از فضاهای گوناگون تهیه کند. در مقاله ی ” سه قانون مهم ترکیب بندی برای عکاسی صنعتی “ به بررسی سه قانون اصولی برای ترکیب بندی مناسب پرداختیم. همچنین در مقاله ی ” اصول نورپردازی در عکاسی محصول “ با اصول نورپردازی بیشتر آشنا شدیم.

مهارت عکاسیتمرین در تمامی شاخه های عکاسی نقش مهمی در کسب مهارت و خلق تصاویر جذاب ایفا می کند. در مقاله ی ” چهار تمرین برای کسب مهارت در عکاسی صنعتی “ با چهار تمرین به منظور کسب مهارت عکاسی در فضاهای صنعتی آشنا شدیم. در کنار انجام تمرین پرهیز از انجام اشتباهات متداول نیز به عکس برداری حرفه ای از محیط های گوناگون کمک می کند. در مقاله ی ” سه اشتباه رایج در عکاسی صنعتی “ با سه اشتباه رایج در عکس برداری از محیط های صنعتی آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی سه روش مفید برای خلق عکس های حرفه ای می پردازیم.

توجه به جزئیات :

به منظور خلق تصاویر جذاب همیشه در عکاسی صنعتی به جزئیات توجه داشته باشید. جزئیات همیشه تغییرات فراوانی در تصاویر ایجاد می کنند. ممکن است در هنگام عکاسی متوجه این جزئیات نباشید و پس از عکس برداری متوجه شوید که این جزئیات کیفیت تصاویر را کاهش داده است. در هنگام عکس برداری تمامی جزئیات موجود در کادر را بررسی کنید و توجه داشته باشید که پس زمینه نیز در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد.

تراز بودن دوربین :

توجه داشته باشید که در هنگام عکاسی صنعتی دوربین کاملا تراز شده باشد. در بعضی از مواقع به دلیل توجه عکاس به سوژه و کادر ممکن است تراز بودن دوربین فراموش بشود. در صورتی که دوربین شما قابلیت نمایش صاف بودن دوربین را دارد از این قابلیت استفاده کنید. البته ممکن است در فضاهایی عکاس درنظر داشته باشد تصاویر مایل از سوژه داشته باشد که در این وضعیت صاف بودن دوربین مدنظر نیست.

عکاسی حرفه ایویرایش تصاویر :

زمان زیادی برای ویرایش تصاویر اختصاص بدهید تا بهترین تصاویر برای مشتریان آماده بشوند. در عکاسی صنعتی این نکته را همیشه درنظر داشته باشید که قرارگرفتن تعدادی عکس کم کیفیت در کنار عکس های باکیفیت، به میزان زیادی ارزش کار شما را کاهش می دهد.

آماده سازی تصاویر انگشت شماری که باکیفیت هستند و ارائه ی این تصاویر به مشتری، موجب رضایت مشتری خواهد شد. از میان تصاویر موجود بهترین تصاویر را انتخاب کنید و در اختیار مشتریان قرار بدهید.

 

چنانچه قصد عکاسی صنعتی برای معرفی بهتر برند خودتان در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply