دیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

شش مرحله برای شروع فروشگاه اینترنتی موفق

By 20 ژانویه 2020 No Comments

امروزه فروش اینترنتی سهم بسیار مهمی از سود یک برند را تشکیل می دهد و تمامی برندهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات خود از فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند. جهت آشنایی با نحوه ی تبلیغات برندهای مشهور و بزرگ مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ را مطالعه نمایید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از دلایل رشد و توسعه ی یک برند را در متمایز بودن خدمات و محصولات می دانند. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ با روش های برندسازی متمایز آشنا شدیم.

اینباند مارکتینگکارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مدل های مارکتینگ مورد استفاده توسط برندهای مشهور را اینباند مارکتینگ می دانند. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ و برندهای بزرگ “ در مورد نحوه ی استفاده برندهای مشهور از فرایند اینباند صحبت کردیم.

جهت آشنایی بیشتر با مدل اینباند مارکتینگ مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ را مطالعه نمایید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تهیه ی عکس های جذاب از محصولات را در موفقیت فروشگاه موثر می دانند.

در مقاله ی ” نقش عکاسی محصول در موفقیت فروشگاه های اینترنتی “ در این مورد صحبت کردیم. در این مقاله به بررسی هفت گام جهت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می پردازیم.

شناسایی نیاز مشتریان :

شناسایی نیازهای مشتریان اولین قدم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که پیش از شروع یک کسب و کار اینترنتی به شناسایی نیازهای مخاطبان هدف بپردازند. در مقاله ی ” روش های شناخت مخاطبان هدف “ با روش های شناسایی مخاطبان هدف آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که با نیازهای مشتریان آشنا بشوند و با تولید و معرفی محصولاتی در راستای این نیازها به جذب مشتری بپردازند. برای شناسایی این نیازها از شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت استفاده کنید. توجه کنید که مخاطبان هدف چه نیازهایی دارند و محصولاتی با توجه به این نیازها تولید کنید.

تهیه متن های تبلیغاتی مناسب :

آماده سازی متن های تبلیغاتی مناسب به جذب بهتر مشتری کمک می کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که تیترهای جذاب و متناسب با نیازهای مشتریان آماده کنند. در متن ها به بررسی نیازهای مشتریان و نحوه ی برطرف کردن این نیازها توسط محصولات بپردازید. با توضیحات کامل و جامع این ذهنیت را به مشتری منتقل کنید که محصول شما به خوبی توانایی برطرف کردن نیازهای مشتری را دارد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی توصیه می کنند که حتما کیفیت محصولات خود را برای مشتریان تضمین کنید و به مشتریان در صورت عدم رضایت، گارانتی برگشت وجه را ارائه کنید. نظرات افرادی که قبلا از محصول موردنظر استفاده کرده اند را در وبسایت قرار بدهید. تلاش کنید تا با استفاده از پیشنهادات شگفت انگیز یا تخفیف های بزرگ به جذب مخاطبان بپردازید.

راه اندازی وبسایت :

پس از تهیه متن ها و تیترهای مناسب نوبت به طراحی وبسایت فروشگاه می رسد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآوری می کنند که انتخاب نام مناسب برای فروشگاه اهمیت فراوانی دارد. منوی وبسایت فروشگاه را ساده و زیبا طراحی کنید. طراحی وبسایت را به صورت جذاب و کاربرپسند انجام بدهید. فونت مناسب نقش مهمی در جذابیت هر وبسایتی دارد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که از فیلم و عکس برای معرفی محصولات استفاده نمایند. فروشگاه اینترنتی باید سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد. در مقاله ی ” چگونه بازدید از سایت را افزایش دهیم ؟ “ در مورد لزوم سرعت بارگذاری بالای سایت صحبت کردیم. روند انتخاب و خرید محصولات در فروشگاه را به صورت ساده طراحی نمایید تا فرایند خرید برای مشتریان آسان باشد.

تولید محتوای مناسب :

پس از طراحی و پیاده سازی وبسایت، تولید محتوای مناسب و مرتبط را برای فروشگاه اینترنتی آغاز کنید. در مقاله ی ” نکاتی برای تولید محتوای مناسب “ با نکاتی جهت تولید محتوای مناسب و موثر آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی تولید محتوا را یکی از ارکان اصلی در بازاریابی اینترنتی معرفی می کنند. تولید محتوای مناسب و مرتبط را به صورت مرتب و طبق زمان بندی های مشخص انجام بدهید.

جذب ترافیک برای وبسایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی جذب ترافیک برای وبسایت را به معنای بازدید بیشتر از سایت عنوان می کنند. زمانی که فروشگاه اینترنتی کاهش ترافیک داشته باشد به معنای بازدید کمتر و در نتیجه فروش کمتر خواهد بود. برای افزایش ترافیک روش های متعددی وجود دارد. یکی از مهم ترین وظایف به منظور بهبود ترافیک، مشتری مداری وبسایت است. به نظرات و پرسش های مطرح شده مشتریان در زمان کوتاهی پاسخ بدهید.

یکی دیگر از روش های بهبود ترافیک عضویت در شبکه های اجتماعی است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی برندها را به حضور موثر در شبکه های اجتماعی تقویت می کنند. در مقاله ی ” سه دلیل برای فعالیت در شبکه های اجتماعی “ با دلایل حضور موثر در شبکه های اجتماعی آشنا شدیم. حضور در شبکه های اجتماعی علاوه بر ارتباط بهتر با مخاطبان هدف شما را با سلائق و نیازمندی های مخاطبان بهتر آشنا می کند.

فروشگاه اینترنتیبهینه سازی وبسایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر را از عوامل بسیار مهم برای موفقیت یک وبسایت می دانند.

زمانی که سایت شما برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی می شود در صفحات جستجوی بالای موتور جستجوگر قرار می گیرد که همین امر موجب افزایش چشمگیر بازدید از وبسایت می شود. تولید محتوای مناسب به طور منظم یکی از عوامل بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجوگر است.

 

جهت انجام تبلیغات و طراحی سایت بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply