[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ صحبت کردیم تبلیغات یک قسمت جدانشدنی از موفقیت یک برند است. هر برندی که یک محصول به بازار معرفی می کند علاوه بر کیفیت مناسب باید دارای تبلیغاتی قوی باشد تا  محصول به فروش مناسبی دست پیدا کند. همچنین در مقاله ی  ” عکاسی محصول “ در مورد اهمیت عکس در تبلیغات صحبت کردیم و دیدیم که عکس محتوای اصلی در شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین ” رسانه های مدرن “ است .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
عکس تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ “ به نکاتی اشاره کردیم که با رعایت آنها در فرآیند عکاسی محصول می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. امروزه شبکه های مجازی نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ایفا می کنند. اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های مجازی در دنیا است که براساس اشتراک گذاری فیلم و عکس پایه گذاری شده است. در مقاله ی ” عکس و تبلیغات اینستاگرامی “ با نکاتی آشنا شدیم که با رعایت این نکات در فرآیند عکاسی محصول می توانیم عکس های تبلیغاتی مناسبی در اینستاگرام منتشر کنیم. در این مقاله سعی داریم نکاتی را برای عکاسی از محصولات کوچک بررسی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

انتخاب پس زمینه ی مناسب :

محصولات کوچک معمولا برای جذب بهتر مخاطب طراحی های زیبایی دارند پس برای شروع فرآیند عکاسی محصول بهتر است پس زمینه ای ساده انتخاب کنید. انتخاب پس زمینه ی ساده باعث نمایش بهتر محصول شما در عکس می شود.

 

محیط مناسب را پیدا کنید :

محیط مناسب برای انجام عکاسی محصول را پیدا کنید. انتخاب محیط بستگی به نوع کالایی که قصد عکس گرفتن از آن را دارید و ایده ای که در ذهن خودتان دارید دارد. به عنوان مثال اگر کالای شما جواهر یا ساعت باشد که به دلیل درخشان بودن نور را در سرتاسر محیط پخش می کنند می توانید از یک محیط تیره استفاده کنید تا انعکاس نور توسط این محصولات براق فضای جذابی برای مخاطب ایجاد کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

نورپردازی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

نورپردازی همه چیز است :

شاید شما هم این جمله ی معروف را در دنیای عکاسی شنیده باشد که نورپردازی همه چیز است. این قانون در مورد فرآیند عکاسی محصول نیز صدق می کند. یکی از طرح های خلاقانه می تواند استفاده از نورهای طبیعی و یا نور چراغ مطالعه به جای نور فلش دوربین باشد. در این حالت نور را از چند جهت مختلف به صورت مایل به پس زمینه و کالا برسانید تا نور مناسبی برای عکاسی ایجاد شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در این مقاله نکاتی را برای عکاسی از محصولات کوچک بررسی کردیم. در انتها سعی کنید از تبلیغاتی که به نظرتان جذاب است برای عکاسی الگو بگیرید و در حین عکاسی محصول فقط بر روی محصول توجه نداشته باشید و به محیطی که برای عکاسی ایجاد کرده اید توجه خاصی داشته باشید.

اگر قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در فرآیند تبلیغات را دارید می توانید جهت عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply