دیجیتال مارکتینگساخت تیزرسوشیال مدیا

مزیت های مهم ویدئو مارکتینگ

By 21 نوامبر 2019 No Comments

همانطور که در مقاله ی ” آمار بازدید ویدئو در فضای اینترنت “ اشاره کردیم امروزه سهم مهمی از ترافیک اینترنت صرف مشاهده کلیپ و فیلم می شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده از تبلیغات ویدئویی را به تمامی برندها توصیه می کنند. کلیپ ها تاثیر بسزایی در جذابیت محتواها ایفا می کنند. در مقاله ی ” نقش فیلم در تولید محتوا “ در مورد نقش کلیپ ها در جذابیت محتوا بیشتر صحبت کردیم.

بازاریابی ویدئوجهت آشنایی با تاثیرات کلیپ ها بر تبلیغات و بازاریابی می توانید مقاله ی ” نقش ویدئو در تبلیغات و بازاریابی “ را مطالعه نمایید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که از ویدئوها در بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده نمایند. در مقاله ی ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ با ترفندهای موفقیت در شبکه های اجتماعی آشنا شدیم.

در این مقاله به بررسی نظرات کارشناسان آژانس تبلیغاتی در مورد مزایای ویدئو مارکتینگ می پردازیم.

شناخت بهتر از برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مزایای ویدئو مارکتینگ را شناخت بهتر برند توسط مشتریان می دانند. ویدئوها مناسب ترین بازار برای معرفی خدمات و محصولات شما هستند. ساخت و انتشار کلیپ های کوتاه که به معرفی محصولات شما می پردازد در وبلاگ و شبکه های اجتماعی موجب بهتر شناخته شدن برند شما می شود. توضیحاتی که نیاز به متن های طولانی دارند در چند ثانیه توسط کلیپ ها نمایش داده می شود.

افزایش فروش :

ویدئو مارکتینگ می تواند کسب و کار شما را کاملا متحول کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند برندهایی که از ویدئو مارکتینگ استفاده می کنند فروش بیشتری خواهند داشت. برندهایی که برای معرفی محصولات خود از ویدئو استفاده می کنند در مقایسه با برندهایی که از ویدئو استفاده نمی کنند از فروش بیشتری برخوردار هستند.

ویدئو مارکتینگتماشا و به اشتراک گذاری کلیپ ها :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآوری می کنند که مشتریان پس از تماشای ویدئوهای جذاب آنها را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند. در این حالت مشتریان به نوعی در نقش تبلیغ کننده ی برند شما ظاهر می شوند و با معرفی محصولات به دیگران موجب افزایش شهرت و فروش برند می شوند. همچنین به دلیل انتقال بهتر اطلاعات به مشتریان، ارتباط برند با مشتریان موثرتر خواهد بود و جلب اعتماد مشتریان در تبلیغات ویدئویی نسبت به عکس و متن بسیار سریع تر صورت می گیرد.

 

چنانچه تمایل به ساخت ویدیوهای تبلیغی برای محصولات خود را دارید جهت تهیه ی جذاب ترین فیلم ها و انیمیشن های تبلیغاتی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply