دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

معیارهای برندسازی دیجیتالی

By 15 ژانویه 2020 No Comments

پیشتر در مقاله ی ” بازاریابی دیجیتالی چکونه به کسب و کار شما کمک می کند ؟ “ با مزایای بازاریابی و معرفی محصولات از طریق فضای دیجیتالی آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی لازمه ی پیاده سازی موفق دیجیتال مارکتینگ را کسب مهارت های مرتبط با این مدل بازاریابی می دانند. در مقاله ی ” مهارت های موردنیاز برای دیجیتال مارکتینگ “ با این مهارت ها آشنا شدیم.

موفقیت استارتاپکارشناسان آژانس تبلیغاتی بازاریابی دیجیتالی را برای رشد کسب و کارهای مختلف بسیار مفید ارزیابی می کنند. در مقاله ی ” تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر رشد کسب و کار “ در مورد تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر بهبود فضای کسب و کار برندها صحبت کردیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ را یکی از عوامل موثر در موفقیت استارتاپ های مختلف می دانند. در مقاله ی ” تاثیر دیجیتال مارکتینگ در موفقیت استارتاپ “ در مورد تاثیرگذاری بازاریابی دیجیتالی در پیشرفت استارتاپ ها صحبت کردیم. در این مقاله به بررسی معیارهای برندسازی در فضای دیجیتال می پردازیم.

تاکید بر وجه تمایز برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآوری می کنند که در فضای سنگین رقابتی که در میان برندهای مختلف وجود دارد برندی در میان رقبا پیروز می شود که در عین وجود تمایز در محصولات، متمایز بودن محصولات را به درستی برای مخاطبان روشن سازند. زمانی که قصد برندسازی را دارید در تبلیغات و بازاریابی ویژگی های منحصربفرد محصولات خود را برای مشتریان تعریف کنید.

اهمیت تمایز برای مشتریان :

به منظور برندسازی موفق تنها معرفی تمایز محصولات به مشتریان کافی نیست. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآوری می کنند که این خصوصیات منحصربفرد در محصولات باید برای مشتریان نیز جالب توجه و مفید باشد. مشتریان به خوبی وجه تمایز محصول موردنظر را با محصولات مشابه تشخیص می دهند. در عین حال این وجه تمایز اگر برای مشتریان جذاب نباشد خرید از برند محقق نخواهد شد.

برندسازی دیجیتالیهمانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم امروزه فعالیت های برندها براساس مشتری مداری تعریف می شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که برای پیدا کردن نیازهای واقعی مخاطبان، شناخت کاملی از آنها پیدا کنند تا این مخاطبان هدف به مشتریان محصولات برند تبدیل بشوند.

در مقاله ی ” روش های شناخت مخاطبان هدف “ با روش های شناخت مخاطبان هدف آشنا شدیم. با شناسایی نیازهای مخاطبان هدف، محصولاتی در جهت رفع این نیازها تولید کنید و در تبلیغات و بازاریابی بر مزیت های این محصولات تاکید کنید.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply