دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

پنج گام در برندسازی موفق

By 17 نوامبر 2019 No Comments

برندسازی علاوه براینکه موجب ایجاد ارزش و هویت متمایز برای یک سازمان می شود بلکه موجب آشنایی بیشتر و بهتر مشتریان با محصولات و خدمات ارائه شده توسط سازمان می شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مزایای مهم برندسازی را در ایجاد حس اعتماد مشتریان می دانند که این جلب اعتماد مشتریان در موفقیت مارکتینگ سازمان بسیار موثر خواهد بود. در مقاله ی ” اهمیت برندسازی در مارکتینگ “ در مورد اهمیت برندسازی در مارکتینگ و بازاریابی صحبت کردیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از روش های موثر برندسازی را در تولید محتوای مناسب می دانند. در مقاله ی ” روش های برندسازی توسط تولید محتوا “ در مورد روش برندینگ از طریق تولید محتوای مناسب صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآوری می کنند که حتی تصاویر جذاب و زیبا از محصولات می تواند در برندسازی موثر باشد.

در مقاله ی ” برندسازی با استفاده از عکاسی محصول “ در مورد تاثیر عکاسی صحیح از محصولات بر برندینگ صحبت کردیم. در این مقاله به معرفی پنج گام مهم در جهت برندسازی موفق می پردازیم.

تعریف مناسب از برند :

اولین قدم در برندسازی تعریف مناسب از برند است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که تعریف از برند باید بیانگر هدف و استراتژی های سازمان باشد. زمانی که می خواهید برند خود را معرفی کنید باید لیستی از نقاط قوت و ویژگی های خاص برند را تهیه کنید. تعریف برند باید نشان دهنده این موضوع باشد که هدف سازمان رفع نیازهای مشتریان است. همانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم امروزه فرایندهای تبلیغات و مارکتینگ مشتری محور است و توجه به نیازهای مشتریان باید در تمامی مراحل برندسازی لحاظ شده باشد.

تعیین و تثبیت جایگاه برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که به منظور موفقیت در میان رقبا، یک برند متمایز داشته باشند. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ به بررسی راهکارهای ایجاد یک برند متمایز پرداختیم. برای متمایز بودن تلاش کنید در محصولات و خدماتی که ارائه می شود یک مزیت ویژه وجود داشته باشد. در تبلیغات و بازاریابی این مزیت خاص را برای مشتریان تعریف کنید تا مشتریان با شناخت این مزیت ها قادر به تشخیص وجه تمایز برند شما با رقبا بشوند.

معرفی برندمعرفی صحیح برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که پس از تعیین جایگاه برند به معرفی برند به مخاطبان بپردازند. برای معرفی محصولات می توانید از وبلاگ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات موبایلی یا ایمیلی استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف بیشتر در آنها حضور دارند. در مقاله ی ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ در مورد روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی صحبت کردیم.

برای برند هویت ایجاد کنید :

برای متمایز بودن باید یک هویت برای برند ایجاد کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که ارتباط با مشتریان می تواند نقش مهمی در هویت سازی برند داشته باشد. از طریق ارتباط مناسب با مشتریان تلاش کنید این احساس را به مشتریان القا کنید که آنها جزئی از برند هستند. برندهای مشهور ارتباط مناسبی با مشتریان دارند و از طریق شناخت سلایق مشتریان، محصولات و خدمات خود را براساس این سلایق طراحی می کنند.

برندسازی موفقارزیابی مستمر برند :

در دنیای امروز که هر چیزی در حال تغییر و تحول است برندی که خود را با این تغییرات وفق ندهد موفق نخواهد بود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که با ارزیابی مشتریان و بازار همیشه بهبود خدمات و محصولات خود را مدنظر داشته باشند. برندها در طول زمان با توجه به شرایط و اتفاقات نیاز به بازبینی دارند. ممکن است نیاز باشد ویژگی های محصولات و خدماتی که ارائه می کنید را تغییر بدهید. ممکن است برحسب نیاز مزیت هایی را در محصولات اضافه یا حذف کنید تا مشتریان رضایت بیشتری از برند شما داشته باشند.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply