دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیاطراحی سایت

آشنایی با بهینه سازی نرخ تبدیل در دیجیتال مارکتینگ

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]با ظهور ” رسانه های مدرن “ دنیای تبلیغات و مارکتینگ تغییرات بسیار زیادی یافت و روش های تبلیفات نوینی به وجود آمدند که در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با این روش های تبلیغی مدرن بیشتر آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
اینباند مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند با شروع عصر دیجیتال و عمومی شدن استفاده از اینترنت برندها شروع به استفاده از این فضا برای بازاریابی کردند. این مدل مدرن بازاریابی دیجیتال مارکتینگ نام دارد که در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ با دیجیتال مارکتینگ و مزایای آن آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی دیگر از بازاریابی های مدرن که در فضای اینترنت وجود دارد را اینباند مارکتینگ معرفی می کنند. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با فرایند اینباند مارکتینگ و مزایای آن بیشتر آشنا شدیم. در این مقاله تصمیم داریم با مفهوم نرخ تبدیل در وبسایت ها آشنایی پیدا کنیم و توصیه هایی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی در مورد بهبود نرخ تبدیل دارند را بررسی نماییم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

مفهوم نرخ تبدیل :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند برندهایی که بازاریابی اینترنتی انجام می دهند برای افزایش فروش می توانند ترافیک ورودی به وبسایت را افزایش بدهند یا با بهبود عملکرد بدون افزایش ترافیک وبسایت فروش بیشتری کسب نمایند. مفهوم نرخ تبدیل در مارکتینگ اینترنتی به معنای جذب بازدیدکنندگان وبسایت و قبول درخواست برند توسط مشتریان است.

درخواست برند می تواند برحسب فعالیت برند یا استراتژی های سازمان متفاوت باشد. این درخواست ممکن است عضویت در وبسایت، خرید محصولات، دانلود اپلیکیشن و مواردی از این دست باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی کاربرد نرخ تبدیل را تحلیل و بررسی عملکرد بازدیدکنندگان به منظور جذب آنها توسط برند می دانند. نرخ تبدیل براساس بازخوردهای مشتریان و تحلیل این بازخوردها انجام می شود تا برند از ترافیک وبسایت استفاده بهتری داشته باشد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که افزایش بازدیدکنندگان سایت تاثیری در نرخ تبدیل ندارد و با افزایش بازدیدکنندگان سایت نرخ تبدیل افزایش پیدا نمی کند. حتی اگر وبسایت شما طراحی مناسبی دارد و با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شده است باز هم می توان با بالاتر بردن کیفیت و رضایت مخاطبان سوددهی سازمان را افزایش داد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

نرخ تبدیل
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

جذب مشتریان هدف با استفاده از بهبود نرخ تبدیل :

در تبلیغات و بازاریابی جذب مشتریان مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که مشتریان زمانی که از محصولات یا خدمات شما رضایت کافی داشته باشند به یک تبلیغ کننده برند شما تبدیل می شوند. با رفع نیاز صحیح این مشتریان آنها به طرفدار برند شما تبدیل می شوند. این طرفداران پروپاقرص برند شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند. با تبلیغ مناسب این مشتریان همیشگی، فروش محصولات شما به طور چشمگیری بهبود خواهد یافت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

بهبود نرخ تبدیل مقرون به صرفه است :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی بهینه سازی نرخ تبدیل را بسیار مقرون به صرفه عنوان می کنند. در این حالت تمرکز شما بر روی ترافیک فعلی وبسایت است. در نتیجه شما هزینه اضافی برای جذب مشتریان جدید پرداخت نمی کنید. از آنجایی که شما به دنبال پیدا کردن مشتریان جدید نیستید هزینه تبلیغات و جذب مشتری در این روش وجود ندارد و در نتیجه هزینه های برند کاهش محسوسی پیدا می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

بهبود نرخ تبدیل
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

نحوه پیاده سازی بهبود نرخ تبدیل :

به طور خلاصه در فرایند بهبود نرخ تبدیل دو نسخه متفاوت از سایت با یکدیگر مقایسه می شود تا مشخص شود کدام نسخه عملکرد بهتری دارد و بیشتر مورد رضایت مخاطبان قرار می گیرد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توضیح می دهند که در این روش پس از آماده سازی دو نسخه متفاوت برای صفحه وبسایت ترافیک یکسانی به سمت این دو نسخه فرستاده می شود. سپس میزان رضایت مخاطبان از این دو نسخه بررسی می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]نسخه ای که مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار می گیرد و آنها در این نسخه درخواست برند را راحت تر می پذیرند به عنوان نرخ تبدیل بالاتر انتخاب می شود. پس از مشخص شدن صفحه ای که نرخ تبدیل بالاتری دارد، این صفحه به عنوان صفحه اصلی جدید جایگزین صفحه قبلی در وبسایت می شود.

از بهینه سازی سایت های دیگر استفاده نکنید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی بر این باورند که بسیاری از سازمان ها بهینه سازی نرخ تبدیل را خودشان انجام نمی دهند و از تحلیل های رقبا برای طراحی و بهبود نرخ تبدیل استفاده می کنند. تغییراتی که سایت های مشابه بر روی صفحات وبسایت خود انجام داده اند که باعث بهبود نرخ تبدیل رقبای شما شده است ممکن است بر روی نرخ تبدیل شما هیچ تاثیری نداشته باشد و حتی نرخ تبدیل برند شما را کاهش بدهد.

از سوی دیگر کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند شما با شرایط پیاده سازی نرخ تبدیل در مورد سایر برندها آشنایی کامل ندارید و ممکن است این نتایج در شرایط خاصی حاصل شده باشد. شما دقیقا اطلاع ندارید که موفقیت در بهبود نرخ تبدیل تنها در اثر طراحی نسخه های جدید به جای صفحات قبلی بوده است یا عوامل دیگری نیز در این بهبود نرخ تبدیل موثر بوده اند. بنابراین بهتر است خودتان به تجزیه و تحلیل نسخه های جدید بپردازید و بهترین نسخه را به عنوان صفحه اصلی وبسایت انتخاب نمایید.

در صورت تغییر متن یا طراحی صفحه اصلی دوباره تجزیه و تحلیل داشته باشید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که اگر متن یا طراحی صفحه اصلی را تغییر دادید دوباره آزمایش نرخ تبدیل را انجام بدهید. ممکن است شما طراحی صفحه اصلی را تغییر داده باشید وانتظار داشته باشید که نرخ تبدیل بالاتری بدست آورید ولی در عمل این تغییر متن و طراحی باعث کاهش نرخ تبدیل وبسایت شما شده باشد. بنابراین با تغییر متن یا طراحی صفحه اصلی، تحلیل نرخ تبدیل را دوباره انجام بدهید.

 

جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply