دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

آشنایی با تجربه کاربری (UX) در دیجیتال مارکتینگ

تجربه کاربری UX می تواند به عنوان فهمیدن نیازهای کاربر جهت همراهی و تولید محصولات و خدماتی تعریف شود که تجربه با معنایی برای مشتریان ایجاد می کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تجربه کاربری را یکی مفاهیم مهم در دنیای دیجیتال امروز می دانند. همانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم در دنیای مدرن تبلیغات و بازاریابی براساس مشتری مداری تعریف می شود. جهت آشنایی با نکات مهم مشتری مداری مقاله ی ” نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها “ را مطالعه نمایید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که امروزه مشتریان انتظار دارند نیازهای آنها سریعا برآورده شود. برطرف کردن نیازها می تواند از از طریق موتور جستجو, خرید آنلاین, بانکداری اینترنتی یا مواردی از این قبیل باشد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند در این میان پاسخگویی و راهنمایی مناسب مشتریان نقش مهمی در جلب رضایت آنها خواهد داشت. در مقاله ی ” نکات کلیدی در پاسخگویی به مشتریان “ با روش های پاسخگویی به مشتریان آشنا شدیم. در این مقاله با تجربه کاربری در دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا می شویم.

تجربه کاربری چیست ؟

تجربه کاربری بخش اساسی در موفقیت و بقای کسب و کارها است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تجربه کاربری  را ترکیبی از مباحث مختلف مانند طراحی بصری، معماری داده ها، جستجوی کاربر و حتی استراتژی محتوا می دانند. جهت آشنایی بیشتر با استراتژی تولید محتوا مقاله ی ” تعیین استراتژی های تولید محتوا “ را مطالعه نمایید. تجربه کاربری باید برای برند مفید، ارزشمند و قابل دستیابی باشد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند وقتی که ما به استراتژی بازاریابی دیجیتال می پردازیم بیشتر اوقات تجربه کاربر فراموش می شود. اما در صورتی که ما کسب و کاری را شروع می کنیم تجربه کاربر باید نخستین بخش تحت نظر برند باشد. تجربه کاربری یکی از اصلی ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ موفق است که خصوصی سازی و راحتی مشتریان را اولویت بندی می کند.

تجربه کاربریارزش تجربه کاربر در بازاریابی دیجیتال چیست؟

می توان بیان کرد که تجربه کاربری یک مبنای کیفی مناسب برای بازاریابی دیجیتال یا هر گونه بازاریابی است. طراحان تجربه کاربری اغلب در کنار تیم های بازاریابی کار می کنند و مسئول برخی از بهینه سازی ها توسط کمپین های تبلیغاتی هستند. طراحان UX مایل هستند که در رابطه با بسیاری از تصمیمات محصول بپرسند چرا؟ و با جواب این سوال راهکارهایی جهت ارتقای محصول ارائه بدهند.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند تجربه کاربری تنها ارتقاء محصولات نیست بلکه ارتقا و بهینه سازی محصول به گونه ای است که علاوه بر بهبود کیفیت محصول رضایت بیشتر مشتری را نیز دربرداشته باشد.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply