دیجیتال مارکتینگسئوطراحی سایت

اشتباهاتی که موجب کاهش فروش اینترنتی می شوند

By 10 سپتامبر 2019 No Comments

با ظهور ” رسانه های مدرن “ پیشرفت های فراوانی در بازاریابی و برندسازی شکل گرفت. همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ صحبت کردیم امروزه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی سهم مهمی از فروش یک برند را تشکیل می دهد و به همین دلیل کارشناسان آژانس تبلیغاتی فضای اینترنت را یکی از مهمترین فضاها برای بازاریابی می دانند.

مارکتینگدر مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ به این نکته اشاره کردیم که امروزه فرایندهای بازاریابی و برندسازی مشتری محور هستند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که کلیه فرایندهای تبلیغات و بازاریابی براساس همین اصل مشتری محوری باشد. توجه به نکاتی در زمینه ی کسب و کارهای اینترنتی می تواند به افزایش فروش برند کمک کند. یکی از این نکات پرهیز از ارائه گزینه های متعدد خرید به مشتریان است. در مقاله ی ” چرا ارائه گزینه های متعدد برای فروش مناسب نیست ؟ “ در مورد مناسب نبودن پیشنهادات خرید متعدد صحبت کردیم.

در این مقاله اشتباهات رایج در فروش اینترنتی را از دیدگاه  کارشناسان آژانس تبلیغاتی بررسی می کنیم.

طراحی نامناسب سایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی طراحی یک سایت جذاب و مناسب را لازمه ی یک فروشگاه اینترنتی موفق می دانند. طراحی زیبای سایت علاوه بر اینکه موجب جذب مخاطبان می شود به نوعی اعتبار و کیفیت بالای برند را به مخاطبان نمایش می دهد. امروزه بسیاری از بازدیدهای یک وبسایت به وسیله ی گوشی های هوشمند انجام می شود. بنابراین در هنگام طراحی سایت به این نکته توجه داشته باشید که وبسایت شما با موبایل سازگار باشد.

عدم دسترسی مناسب :

یکی از مواردی که در هنگام طراحی یک سایت باید مدنظر داشته باشید سادگی و در دسترس بودن مطالب برای مخاطبان است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که وبسایت در کنار جذابیت باید دسترسی مناسبی برای کاربران داشته باشد. با توجه به فضای رقابتی بالا امروزه مشتریان اگر کالای موردنظر خود را به راحتی در سایت پیدا نکنند فورا وبسایت را ترک خواهند کرد.

فروشگاه اینترنتیکارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند فروشگاه اینترنتی جستجوی پیشرفته و سریع داشته باشد.

کالای موردنظر باید به راحتی با توجه به ویژگی های هر مدل کاملا قابل جستجو و جداسازی باشد تا مشتریان به راحتی کالای مطلوب خود را انتخاب نمایند.

این ویژگی ها با توجه به نوع کالا و مدل های موجود قابل تقسیم بندی است. همچنین برگه ی اطلاعات تماس باید در دید مشتری باشد تا مخاطبان بتوانند به راحتی با برند تماس داشته باشند.

سرعت بالای سایت :

وبسایت برند باید سرعت بارگذاری مناسبی داشته باشد. اگر مخاطبان از زمان بارگذاری وبسایت رضایت نداشته باشند بلافاصله سایت را ترک می کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که هر عاملی که باعث کند شدن بارگذاری سایت می شود را از وبسایت خود حذف نمایند. شاید در زمان های گذشته بارگذاری کند سایت برای مخاطبان قابل پذیرش بود ولی امروزه با توجه به افزایش قابل توجه سرعت اینترنت، بارگذاری طولانی برای مخاطبان قابل پذیرش نیست. اگر وبسایت جذاب و مفیدی دارید ولی سرعت بارگذاری سایت مناسب نیست موفق به جلب نظر مخاطبان نخواهید شد.

افزایش فروشسئو ضعیف :

در مقاله ی ” ادوردز یا سئو “ با مفهم سئو آشنا شدیم. در سئو با استفاده از استانداردسازی و تولید محتوای مناسب، وبسایت در موتورهای جستجوگر رتبه مناسبی پیدا می کند و مخاطبان بسیار بیشتری با برند شما آشنا می شوند.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به تمامی برندها توصیه می کنند که از سئو برای برندسازی و جذب مخاطبان بیشتر استفاده نمایند.

اگر وبسایت جذاب و زیبا با سرعت بارگذاری مناسب دارید ولی از رتبه بندی مناسبی در موتورهای جستجوگر برخوردار نیستید مخاطبان زیادی وبسایت شما را مشاهده نخواهند کرد.

 

اگر قصد طراحی وبسایت را دارید می توانید جهت طراحی سایت و تولید محتوا با استفاده از مدرن ترین متدهای برندینگ با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply