دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

اشتباهات رایج در برندسازی شخصی

By 17 ژانویه 2021 No Comments

تعدادی از راهکارهای نامناسب بدون این که بدانید بر روی برند شخصی شما تاثیر منفی می گذارند و در طولانی مدت به اعتبار برند شما صدمه خواهند رساند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند بسیاری از برندهای نوپا بدون این که متوجه باشند، به برند خود آسیب می زنند. در فرایند برندسازی شخصی اجازه ندهید این اشتباهات معمول فرصت های موفقیت را از شما بگیرند. در این مقاله با این اشتباهات رایج آشنا می شویم.

نداشتن هدف مشخص :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که افراد زیادی در برندسازی شخصی هدف مشخصی ندارند به عنوان مثال تنها می خواهند یک فرد تاثیرگذار یا در اصطلاح یک اینفلوئنسر باشند. اغلب اوقات این هدف های نامشخص منجر به قرار گرفتن در یک وضعیت نامناسب می شود. در این موقعیت افراد برای تمام مخاطبان موجود کار می کنند و هر کاری را برای جلب رضایت مخاطبان خود انجام می دهند. پیش از شروع به فعالیت برای هدف گذاری وقت بگذارید. آیا می خواهید دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید، آیا می خواهید ارزش و توانایی خود را به کارفرما ثابت کنید و یا در تلاش هستید محبوبیت استارتاپ خودتان را افزایش دهید.

تبلیغات نامناسب :

بخش قابل توجهی از برندسازی شخصی به فرایند تبلیغات و تعریف از خود وابسته است،اما اگر در این کار زیاده روی کنید و یک تبلیغگر مستمر برند خودتان شوید، به سختی می توانید توجه مخاطبان را جلب نمایید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند خودتبلیغی بیش ازحد موجب می شود صدای شما در فضای بسیار قدرتمندتبلیغات گم شود. بهتر است زمان خود را از طریق ارسال مطلب در شبکه های اجتماعی صرف کنید و درعین حال دیدگاه خود را هم با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

عدم توجه به ارتباطات حضوری :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که هنوز هم ارتباطات حضوری و قدیمی ارزشمند هستند و اگر این ارتباطات را در تبلیغات نادیده بگیرید، فرصت های ارزشمند برندسازی شخصی خود را از دست می دهید. عدم توجه به ارتباطات حضوری می تواند به برند شخصی شما لطمه بزند. کنفرانس ها یک روش مناسب برای ایجاد مشارکت های جدید هستند. حتی داوطلب شدن برای یک سخنرانی عمومی برای شما این فرصت را ایجاد می کند که تفاوت های خود را با دیگران اثبات کنید. توجه کنید که اگر روابط شما کاملا آنلاین باشد، تاثیرگذاری مناسب را نخواهید داشت.

شبکه های اجتماعیحضور نامناسب در شبکه های اجتماعی :

امروزه شبکه های اجتماعی به یک بخش کلیدی در برندسازی شخصی تبدیل شده اند. اما کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که با گذشت زمان و صرف وقت در اینترنت متوجه می شوید که چقدر راحت و ساده ممکن است تحت تاثیر بحث های جنجالی و نامربوط در این فضای اینترنت قرار بگیرید. بهتر است همیشه از موضوعات سطحی و غیرمرتبط دور باشید.

برای توسعه ی یک استراتژی بازاریابی و تبلیغات برای یک شرکت، پیوستگی و تداوم اهمیت فراوانی دارد، برای برندهای شخصی نیز این مسئله صدق می کند. بدون فعالیت پیوسته و مستمر، هویت برند شخصی خودتان را از دست می دهید. علاوه براین به راحتی اعتبار و اعتماد دیگران نسبت به برند شخصی خودتان را هم از دست خواهید داد. به منظور یک برندسازی موفق، لازم است بر حفظ هویت خود در کلام، رفتار و طرح های موجود تمرکز کنید. به این صورت تخصص و شایستگی برند شخصی شما اثبات می گردد و اعتماد مخاطبان را به خودتان جلب می کنید.

 

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: نحوه کسب و کار سنتی در دیجیتال مارکتینگ چگونه باشد، ترفندهای ایجاد تجربه لذت بخش برای مشتریان، آشنایی با بازاریابی قطره ای ، راهکارهای موفقیت در کسب و کار آنلاین چیست ؟ و دلایل ترک وبسایت توسط کاربران چیست ؟ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply