دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

اشتباهات رایج در کسب و کارهای اینترنتی

اگر در حوزه ی کسب و کارهای اینترنتی مشغول به فعالیت هستید، لازمه ی موفقیت در کسب و کار فعالیت مناسب و منسجم در شبکه های اجتماعی است. در مقاله ی ” سه دلیل برای فعالیت در شبکه های اجتماعی “ با اهمیت شبکه های اجتماعی در تبلیغات و بازاریابی آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی بازاریابی اینترنتی و آنلاین را برای کسب و کارهای کوچک نیز بسیار مناسب می دانند. در مقاله ی ” بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک “ در مورد بازاریابی آنلاین برای برندهای نوپا صحبت کردیم.

مشتری مداریکارشناسان آژانس تبلیغاتی اینباند مارکتینگ را یکی از بازاریابی های مدرن اینترنتی معرفی می کنند و معتقدند که استفاده از متد اینباند می تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش برند داشته باشد. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با متد اینباند آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که امروزه فعالیت های بازاریابی و تبلیغات براساس مشتری مداری برندها تعریف می شود. در مقاله ی ” نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها “ با نکات مهمی در مورد مشتری مداری آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی اشتباهات رایج در حوزه ی کسب و کارهای اینترنتی می پردازیم.

فقط به تعداد دنبال کنندگان توجه داشتن :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از اشتباهات رایج در کسب و کار اینترنتی را در توجه صرف به تعداد اعضای شبکه می دانند. به طور قطع داشتن تعداد زیاد دنبال کننده یک امتیاز برای سازمان محسوب می شود ولی در کنار تعداد اعضای بالا باید توجه اعضای شبکه به محصولات و خدمات شما نیز جلب بشود. بازاریابی خود در این شبکه ها را به نحوی انجام بدهید که اعضا به خرید محصولات شما گرایش داشته باشند.

حضور در تمامی شبکه های اجتماعی :

به دلیل گستردگی فراوان شبکه های اجتماعی حضور در تمامی این شبکه ها به برندها توصیه نمی شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می کنند که در شبکه هایی فعالیت داشته باشند که درصد بیشتری از مخاطبان هدف در این شبکه ها حضور دارند.

کسب و کارهای اینترنتیتولید محتوای نامناسب یا نامنظم :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی لازمه ی موفقیت در کسب و کار اینترنتی را در تولید و انتشار محتوای مناسب می دانند. به طور منظم در وبلاگ و شبکه های اجتماعی محتوای مناسب و مفید منتشر کنید. در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می کنید مطالب مفیدی را برای مخاطبان منتشر نمایید. بهتر است یک تقویم زمانی برای انتشار محتوا آماده کنید و طبق برنامه ریزی این مطالب را در وبلاگ و شبکه های اجتماعی منتشر نمایید.

 

جهت انجام تبلیغات و طراحی سایت بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply