دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

تاثیر دیجیتال مارکتینگ در موفقیت استارتاپ

By 12 نوامبر 2019 No Comments

استارتاپ ها براساس یک ایده مبتنی بر نیازهای افراد شکل می گیرند و با ارائه ی محصولات یا خدمات خلاقانه ای در جهت رفع این نیازها در زمان کوتاهی توسعه می یابند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که با توجه به اینکه هدف استارتاپ ها پیدا کردن یک مدل برای کسب و کار است موفقیت یا شکست آنها در زمان کوتاهی اتفاق می افتد. یک مزیت مهم استارتاپ ها راه اندازی کم هزینه در مقایسه با سایر کسب و کارها است.

موفقیت استارتاپکارشناسان آژانس تبلیغاتی به افراد دارای ایده یادآوری می کنند که در صورت داشتن ایده های مناسب می توانند سرمایه گذاران مناسبی برای استارتاپ جذب نمایند. علاوه بر این با استفاده از بازاریابی آنلاین می توانید با هزینه های مناسبی به بازاریابی و تبلیغات بپردازید. در مقاله ی ” بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک “ با نحوه ی بازاریابی برندهای کوچک آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تولید محتوا را یکی دیگر از راهکارهای کم هزینه برای مارکتینگ می دانند. در مقاله ی ” روش های برندسازی توسط تولید محتوا “ با راهکارهای برندسازی آشنا شدیم.

شناخت بهتر مشتریان :

با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانید شناخت بهتر و کاملتری از مشتریان خود داشته باشید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی شناخت صحیح مشتریان و برقراری ارتباط صحیح با مشتریان را برای موفقیت استارتاپ ها ضروری می دانند. در مقالات ” روش های شناخت مخاطبان هدف “ و ” نکات کلیدی در پاسخگویی به مشتریان “ با روش های شناخت مخاطبان و پاسخگویی به نیازهای آنها آشنا شدیم.

تسهیل برندسازی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان استارتاپ ها یادآوری می کنند که دیجیتال مارکتینگ می تواند نقش مهمی در تسهیل برندسازی داشته باشد. در دیجیتال مارکتینگ برخلاف بازاریابی های سنتی می توانید از شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده کنید و به معرفی محصولات و خدمات موردنظر خود بپردازید. انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب با توجه به سلایق مشتریان انتخاب می شود.

دیجیتال مارکتینگامروزه استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند به یک جز جدایی ناپذیر از زندگی تمامی افراد تبدیل شده است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مزایای دیجیتال مارکتینگ را استفاده ی بهینه از این فضای مناسب می دانند.

با استفاده از تکنیک های موثر دیجیتال مارکتینگ می توانید به بازاریابی و معرفی کالا و خدمات استارتاپ خود بپردازید. یکی از این تکنیک های شناخته شده تولید محتوای مناسب است که با هزینه ی پایین می توانید به معرفی محصولات و خدمات موردنظر در سطح وسیع بپردازید.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply