دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

ترفندهای ایجاد تجربه لذت بخش برای مشتریان

طراحی مناسب سایت در جلب و کسب رضایت مشتری از اهمیت فراوانی برخوردار است. به همین دلیل کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که طراحی سایت شما لازم است به گونه ای باشد که در کمترین زمان ممکن مشتریان بتوانند محصول موردنظر خود را بررسی و سپس خریداری نمایند. در این مقاله تصمیم داریم راهکارهایی که موجب می شود، کاربران احساس رضایت از وبسایت داشته باشند را بررسی کنیم.

طراحی جذاب سایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند در قدم اول لازم است طراحی سایت را زیبا کنید. بدین منظور باید از بهترین عکس ها و ویدئوها در وبسایت استفاده کنید.

با مشاهده ی عکس ها و ویدئوهای جذاب مشتریان احساس لذت بخشی را خواهند داشت و این یک خاطره ی ماندگار برای آنها می شود.

در واقع در ذهن مشتریان حک می شود که وارد سایتی شده اند که از بهترین تصاویر و کلیپ ها برای جذب مشتری استفاده کرده است و این یک تجربه عالی و مانگار برای مشتریان خواهد شد.

همیشه طراحی های ساده بیشترین طرفدار را در میان مخاطبان داشته است و به همین دلیل کاربران ترجیح می دهند در سایت هایی باشند که از طراحی های ساده و زیبا استفاده کرده اند به جای طراحی های پیچیده استفاده کرده باشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند بسیاری از کاربران وقتی وارد یک سایتی می شوند اگر  وبسایت پیچیده باشد و حتی موجب شود که تمرکز ذهنی آنها مختل شود، ترجیح می دهند از سایت های مشابهب که پیچیده نیستند استفاده نمایند.

تشویق مخاطبانتشویق مخاطبان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که در بسیاری از سایت ها قسمتی با عنوان فراخوان طراحی شده است. برای اینکه احساس بهتری را در نزد مخاطبان ایجاد نمایید، سعی کنید تا اطلاعات کاملتری را از محصولات و خدماتی که ارائه می دهید در این قسمت وجود داشته باشد. بدین منظور می توانید با توضیحات کاملی از فعالیت های برند که در قسمتی از سایت قرار می گیرد، این اطلاعات تکمیلی را به مخاطبان منتقل سازید. این راهکار در عین سادگی بسیار موثر می باشد، برای اینکه کاربران تشویق می شوند تا اطلاعات بیشتری را در مورد کسب و کار شما داشته باشند و به خرید از وبسایت علاقه مند بشوند.

بارگذاری سریع وبسایت :

پیش از اینکه بخواهید کسب و کار اینترنتی را شروع کنید حتما سرعت بارگذاری وبسایت را بررسی نمایید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که اگر سرعت وبسایت کند باشد، باعث می شود کاربران بلافاصله وبسایت شما را ترک نمایند. در واقع با این وضعیت شما بسیاری مشتریان خود را از دست می دهید. بنابراین حتما پیش از شروع به کار از سرعت بارگذاری مناسب وبسایت اطمینان حاصل نمایید.

جذب مشتریکارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند ایجاد بخش نظرات و پیشنهادات یکی از مهم ترین قسمت هایی است که برای هر سایتی لازم است طراحی شده باشد. این صفحه باید به گونه ای باشد که مخاطبان وبسایت به راحتی بتوانند نظرات خود را ارسال نمایند و از سوی دیگر بتوانند نظرات سایر کاربران را نیز مشاهده کنند.

بسیاری از افراد برای یک خرید محصول به قسمت نظرات مراجعه می کنند و با استفاده از نظرات مطرح شده توسط مشتریان، میزان رضایت مشتریان قبلی را بایکدیگر می سنجند و سپس خرید خود را برطبق نظرات این مشتریان انجام می دهند.

 

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: چگونه نرخ تبدیل صفحه محصول را افزایش بدهیم ؟، آشنایی با تبلیغات همسان در فضای کسب و کار، آشنایی با بازاریابی قطره ای ، راهکارهای موفقیت در کسب و کار آنلاین چیست ؟ و روش های داشتن ایمیل مارکتینگ موثر چیست ؟ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply