دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

تعیین استراتژی بازاریابی برای رسانه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی، به مجموعه ای از تاکتیک ها و فعالیت هایی می گویند که یک آژانس تبلیغاتی از آن برای پیاده سازی یک کسب و کار با استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده می کند. در مقاله ی ” سه دلیل برای فعالیت در شبکه های اجتماعی “ با دلایل حضور برندها در شبکه های اجتماعی آشنا شدیم. یکی از فاکتورهای موفقیت در شبکه های اجتماعی تولید محتوا است که در مقاله ی ” راهکارهای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی “ با راهکارهای تولید محتوا در این شبکه ها آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده درست از هشتگ ها را نیز لازمه ی موفقیت در شبکه های اجتماعی می دانند. در مقاله ی ” نقش هشتگ ها در شبکه های اجتماعی “ با نقش مهم هشتگ ها در این شبکه ها آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند یک استراتژی ایده آل رسانه اجتماعی برای بازاریابی باید از ابزار های مختلفی از جمله تقویم بازاریابی اجتماعی، ممیزی مشخصات اجتماعی و برنامه های ایجاد محتوا برای اطمینان از گرفتن حداکثری بازدهی و بازگشت سرمایه استفاده کند. در ادامه ما  شما را برای تشکیل یک بازاریابی ایده آل رسانه های اجتماعی راهنمایی می کنیم.

هدف گذاری برای رسانه های اجتماعی :

هدف گذاری، بخش جدایی ناپذیر برای حاصل کردن اطمینان از نتیجه موثر برای برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی است. هدف گذاری شما می تواند طبق معیار ساده ای، مانند افزایش تعداد لایک ها، اشتراک گذاری یا توییت دوباره مطالب در فیس بوک یا معیارهای قویتر مانند ترافیک سایت، واکنش مصرف کننده و میزان تولید با به روز رسانی رسانه های اجتماعی باشد. البته، طبق توصیه های کارشناسان آژانس تبلیغاتی همیشه بهتر است که  هدفتان را برنامه های پیچیده قرار دهید. همیشه به یاد داشته باشید که اهدافتان باید هوشمندانه، خاص، قابل اندازه گیری، قابل دسترسی، مرتبط و محدود به زمان باشند.

ممیزی های رسانه های اجتماعی :

ممیزی رسانه های اجتماعی به افراد امکان درک بهتر دموگرافی وابسته به نمایه های اجتماعی و تطبیق آنها با مشخصات مخاطبان مورد نظر برای نام تجاری را می دهد. همچنین، در رابطه با بازاریابی برای موتورهای جستجو، اجازه دهید که اکانت های شما توسط سئو بهینه سازی شود و مشتریان اطلاعات کاملی از روش های تماس با شما و وب سایت را دارا باشند. اطلاعات غیر مرتبط باید حذف شده و از حسابهای تقلبی که از نام شما استفاده می کنند، باید فورا گزارش تهیه شود. بهتر است برای انجام این کارها از یک آژانس تبلیغاتی کمک بگیرید.

استراتژی بازاریابیشناسایی علائق مشتریان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مهم ترین دلایل فعال بودن برندها در شبکه های مختلف اجتماعی را حضور دائم مشتریان در این شبکه ها می دانند. از جهتی دیگر، این بدان معنی است که رقبای شما نیز در این شبکه ها فعال هستند. دانستن اینکه هم اکنون مجموعه ای از اطلاعات در شبکه های اجتماعی درباره علاقه یا عدم علاقه مخاطبان به محصولات و خدمات شما وجود دارد، باید برای شما کمکی عظیم باشد.

تحقیقات کاملی در مورد آنچه که مخاطبانتان دوست دارند انجام دهید و از آن داده ها برای به روزرسانی استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی خود استفاده کنید. شناسایی صحیح مشتریان در فروش بهتر محصولات نقش مهمی دارد. در مقاله ی ” روش هایی برای شناخت بهتر مشتریان “ با روش های شناخت مشتریان آشنا شدیم.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

Leave a Reply