آموزش و راه اندازی CRM

09385937793

021۸۸۷۲۲۵۰۰-4

همین حالا با مشاورین ما صحبت کنید

چرا برای سی آر ام هزینه کنیم وقتی که رایگان است؟ سی آر ام هاب اسپات تمام چیزیست که شما نیاز دارید تا سازماندهی کنید ، پیگیری کنید و هدایت و مشتری هاتون را پرورش دهید. بله! برای همیشه ۱۰۰% رایگان .

راه خبرگیریتان رو مدیریت کنید و با سی آر ام رایگان سرعت تیم فروشتان را بالا ببرید. تیم فروشتان میخواهد که بفروشد – نه با اسپرید شیت های نامنظم و یا اینباکس های بهم ریخته و یا ابزارهای کند بجنگند. هاب اسپات سی ار ام به صورت خودکار وظایفی را که نمایندگان فروش از آنها متنفرند انجام میدهد. به این معنا که معامله های بیشتر و دیتای ورودی کمتر. بعلاوه کنش و واکنش ها را به صورت خودکار دنبال میکند و معامله ها را بر روی یک داشبورد برای دیدن بدون کار اضافی نمایش میدهد. از همه بهتر ، شما میتوانید تا یک میلیون کانتکت و یوزر و استورج بدون تاریخ انقضا داشته باشید – چه تیم یک نفره باشید چه هزار نفره.

021۸۸۷۲۲۵۰۰-4
همین حالا با مشاورین ما صحبت کنید

سی آر ام رایگان هاب اسپات باعث میشود تا شما بدون زحمتی مرتب بمونید. دریافتیتان را با نمایش کامل مدیریت کنید. یک نمایش از کل فروش ها بر روی یک داشبور تصویری خواهید داشت. شما میتوانید معامله ها ، بردها و باخت ها ، قرار ملاقات های برنامه ریزی شده و کانکت های فرستاده شده در هر بازه ی زمانی را دسته بندی کنید و عملکرد را در مقابل سهمیه هایی که تعیین کرده اید پیگیری کنید. معاملات را بر اساس نام ، صاحب ، مقدار و یا فیلترهای کاستوم برای ورودی های عملی در کسری از ثانیه دسته بندی کنید. هر فعالیت را بطور خودکار وارد کنید. سی ار ام هاب اسپات تعامل مشتری را به صورت خودکار پیگیری میکند – چه انها در ایمیل باشند ، چه در شبکه های اجتماعی یا ملاقاتی که روی میدهد.

همه چیز در مورد یک مخاطب را یکجا ببنید. فراتر از نام ها و عناوین شغلی بروید. هر تعامل در یک خط زمانی ای که شامل تماس ها ، ایمیل ها ، ملاقات ها و نوشته میشود، ذخیره میشوند. شما هیچوقت نیازی به واکاوی اینباکس نامنظمتون یا اسپریدشیتتان برای سر در آوردن ازین که رابطه از کجا کنار گذاشته شده ندارید. با مشتریان احتمالی و مشتریان به موقع چت کنید. از طریق مکالمه های شخصی سازی شده و نفر به نفر شروع به ساختن رابطه ی بهتر با مشتریان احتمالی و مشتریان تان کنید. سی آر ام هاب اسپت شامل ابزارهای رایگان برای لایو چت ، ایمیل تیمی، بات ها و یک اینباکس جهانی که به تیم های فروش ، بازاریابی و خدمات مشتری ، جایی برای بررسی و مدیریت و پاسخگویی به تمام مکالمات ، فارغ از کانال پیام رسانی ای که از آن آمده اند ، میشود. تمام تیمتان متوجه خواهد شد که مدیریت نفر به نفر ارتباطات ها در در مقیاس بالا راحت خواهد بود . و رایگان !

اگر شما هم تمایل دارید تکنولوژی  های جدید را تجربه کنید، با ما تماس بگیرید.

رویا را با حقیقت پیوند بزنیم

میدان آرژانتین، خیابان بیست و یکم، پلاک ۴، طبقه ۳، واحد ۱۰

۸۸۷۲۲۵۰۰-4 , ۰۹۳۸۵۹۳۷۷۹۳

info@pulsedesign.ir