دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

دانستنی های مهم در مورد آینده دنیای مارکتینگ

دنیای مارکتینگ و تبلیغات از پیشرفت خارق العاده ای برخوردار است و همه روزه مدل های مدرنی از بازاریابی دیجیتالی به برندها عرضه می شود. بازاریابی پارتیزانی و عصبی دو نمونه از این مدل های مدرن مارکتینگ هستند که در مقالات ” آشنایی با بازاریابی عصبی “ و ” هدف از بازاریابی پارتیزانی چیست ؟ “ با این مدل ها آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی دیگر از مدل های موثر را اینباند مارکتینگ می دانند که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با فرایند اینباند آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی آینده دنیای مارکتینگ می پردازیم.

دیجیتال مارکتینگشرکت های تجاری برای مصرف کننده امروزی چه چیزهایی برای ارایه دارند؟

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند شرکت ها به نگاه و چارچوبی نیاز دارند که آنها را به حضور بهتر در عرصه دیجیتال مارکتینگ رهنمود سازد.

شرکت ها باید بیشتر از پیشرفت های تکنولوژیک که البته ضروری هستند، نگرش و مسیر خود را در دیجیتال مارکتینگ با روند روز هماهنگ سازند.

به مفهوم های پیشرفته ای مثل هوش تجاری، علوم داده، هوش مصنوعی و الگوریتم ها در دیجیتال مارکتینگ توجه داشته باشید. این موضوعات چه ربطی به دنیای بازاریابی و تجارت دارند؟

تمامی این موارد به هم مربوط هستند!. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که تمامی نقاط قوت و ثروت شرکت های عظیمی همچون گوگل و مایکروسافت به دلیل اطلاعات عظیم و تحلیل هوشمندانه از اطلاعات برای استفاده های تجاری در دیجیتال مارکتینگ است. چنین داده هایی در هر سطح و مقداری به یک بازاریاب کمک می کنند که مانند یک شطرنج باز حرفه ای از رفتارهای مشتری با خبر شود.

مشتریان از چه روش هایی با برند تعامل می کنند؟

زمانی در گذشته بود که به موجودات کوچکی که همیشه و همه جا همراه ما هستند، تلفن همراه گفته می شد!. البته هنوز هم گفته می شود! اما واقعیت این است که کار از همراهی فراتر رفته و این کوچولوهای دوست داشتنی به عضوی از خانواده ما تبدیل شده اند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که مقدار زیادی از تعاملات ما با دنیای بیرونی توسط موبایل ها اتفاق می افتد و تعامل از طریق نرم افزارهای موبایلی لازمه ی پیشرفت یک برند محسوب می شود.

آینده مارکتینگکمرنگ شدن مرز دنیای آفلاین و آنلاین :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند امروزه دنیای آنلاین و آفلاین ماهیت یکسانی پیدا کرده اند.

ابزارهای مقیاس پذیر و نوآورانه ای به وجود آمده اند که به بازاریاب عصر حاضر کمک کنند تا تمامی کانالها، ابزارها و رسانه هایی که به نوعی مجرای حضور مشتری هستند را رصد کند.

مجهز بودن به مقیاس هایی که به شما عدد و رقم درست بدهد، اهمیت زیادی دارد. ابزارهایی مانند گوگل ادوردز از این دسته محسوب می شوند. در مقاله ی ” ادوردز یا سئو “ با ابزار گوگل ادوردز بیشتر آشنا شدیم.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

Leave a Reply