دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

دلایل اهمیت بازاریابی ویدئویی چیست ؟

در بازاریابی ویدئویی از یک محتوای ویدیویی برای برندسازی و معرفی محصولات استفاده می گردد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که بازاریابی ویدئویی، موقعیتی حیاتی در برنامه ‌های بازاریابی شرکت ‌های بزرگ و مشهور کسب کرده ‌است تا از این طریق بهتر با مشتریان ارتباط برقرار کنند، با آنها تعامل داشته باشند و آنها را تبدیل به مشتریان همیشگی برند نمایند.

تاثیرگذاری بهتر :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند امروزه افراد با اطلاعات بسیار زیادی در طول شبانه روز مواجه می شوند که حتی قادر نیستند آنها را پردازش کنند.

برای مغز، پردازش محتوای تصویری و صوتی در مقایسه با حجم انبوهی از نوشته و مطلب، بسیار آسانتر است. به همین دلیل تاثیرپذیری از طریق ویدیو بسیار مناسبتر می باشد و همچنین کاربران تمایل بیش‌تری به بازنشر ویدئوها در مقایسه با سایر محتواها دارند.

بهینه سازی وبسایت :

ویدئوها اثر مستقیمی بر روی نتایج سرچ های موتورهای جستجوگر دارند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که محتواهای ویدئویی، موردعلاقه ‌ی الگوریتم‌ های موتورهای جستجو هستند. این موتورهای جستجوگر دائما الگوریتم خود را به شکلی تنظیم می‌ کنند تا به کاربران تجربه ‌ی مناسب و رضایت بخشی ارائه بدهند. آنها برای رفع نیازهای کاربران ، انواعی  مختلفی از نتایج را نشان می‌ دهند. در نتیجه، نتایج سرچ کابر به طور مشخصی ویدئوها را در میان نتایج بالایی صفحات نمایش می دهد.

موثر در تمامی فرایندهای فروش :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند در هر مرحله از فرایند خرید که قرار داشته باشید، ویدیو کمک‌ کننده است. آموزش ها، سرگرم ساخنن بیننده، افزایش آگاهی نسبت به برند و هر هدف دیگری از طریق ویدئو قابل دسترسی است. امروزه مشتریان قبل از اینکه برای خرید تصمیم بگیرند، از طریق بررسی انتقادات و نظرات مربوطه یا از طریق به روزرسانی‌ های وبلاگ ‌ها، به کسب آگاهی می پردازند.

بازاریابی ویدئوییبسیاری از مصرف ‌کنندگان زمانی که قصد خرید آنلاین را دارند، ویدئوها را بسیار مفید می ‌دانند. علاوه براین بسیاری از مشتریان معتقدند شرکت ‌هایی که ویدئوی محصولات را ارائه می ‌دهند، صادق ‌تر هستند.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که ویدئوها ایجاد ترافیک و تعامل با مشتریان می‌کنند و اطلاعات را بهتر از سایر انواع محتوا ارائه می‌ دهند و همچنین اعتماد به برند و محصولات‌ را نیز افزایش می‌ دهند.

به همین دلیل ویدئو به زودی تبدیل به یک بخش حیاتی از فرایند بازایابی هر شرکتی می‌ گردد.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: سه قانون مهم بازاریابی در شبکه های اجتماعی، راهکارهای مفید در دوره های افت فروش، اشتباهات رایج در برندسازی شخصی ، نکاتی جهت بهبود روابط عمومی در بازاریابی و آشنایی با مدل بازاریابی SOSTAC … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply