دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهای موفقیت در کسب و کار آنلاین چیست ؟

By 31 دسامبر 2020 No Comments

امروزه با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در میان جوامع مختلف، تاثیرات بسیار زیادی بر فضای کسب و کار ایجاد شده است و بسیاری از مشاغل به سمت اینترنت کشیده شده است. این روزها اکثر افراد شغل خود را از طریق اینترنت انجام می دهند و شروع به کسب و کار در این حوزه نموده اند. اما کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که موفقیت در این عرصه با توجه به فضای رقابتی سنگین، نیازمند طراحی و پیاده سازی راهکارهایی است که در این مقاله با این راهکارها آشنا می شویم.

ایجاد یک ویترین جذاب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند همانطور که مغازه ها دارای ویترین هستند و این ویترین ها یکی از عواملی هستند که باعث جذب مشتری می شوند، فروشگاه های آنلاین نیز لازم است دارای ویترین باشند. بنابراین بررسی کنید که چه ویترینی را لازم است برای کسب وکار آنلاین خود استفاده کنید. انتخاب ویترین باید مرتبط با محصولات و خدمات ارائه شده باشد. ویترین نباید خلوت باشد که هیچ جذابیتی برای مشتری نداشته باشد و همچنین نباید خیلی شلوغ باشد که مخاطبان اصلا متوجه نشوند که کسب و کار شما در چه زمینه ای است.

ارائه تخفیف به مشتریان :

احتمالا بسیاری از فروشگاه های اینترنتی را دیده اید که تعدادی تخفیفات برای محصولات خود در نظر می گیرند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی  توصیه می کنند در سایت خود و ترجیحا در صفحه اول سایت، تخفیفاتی را برای محصولات موجود در نظر بگیرید. با این ترفند مشاهده می کنید که فروش محصولات شما در بازه زمانی تخفیفات افزایش یافته است. از سوی دیگر کاربران سایت نیز اضافه شده اند زیرا کاربران حاضر با معرفی سایت به دیگران آنها را به بازدید از وبسایت شما دعوت می کنند.

کسب و کار آنلایننظرسنجی های مختلف :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند نظر سنجی در هر زمینه ای تاثیرات مثبتی را به همراه خواهد داشت. در وبسایت قسمتی را به نظر سنجی اختصاص دهید تا کاربران با نظراتی که ارائه می دهند خواسته های خود را اطلاع بدهند.

با این تکنیک شما هم می توانید از خواسته های کاربران مطلع شوید و هم با پاسخگویی و برطرف ساختن نیازها کاربران متوجه می شوند که شما برای نظرات آنها احترام قائل هستید.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: چگونه نرخ تبدیل صفحه محصول را افزایش بدهیم ؟، آشنایی با تبلیغات همسان در فضای کسب و کار، آشنایی با بازاریابی قطره ای ، راهکارهای گسترش بازاریابی در اینستا و روش های داشتن ایمیل مارکتینگ موثر چیست ؟ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply