دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیاطراحی سایت

روش های افزایش ترافیک وبلاگ

امروزه خریداران بیشتر وقت خود را بر روی پست ها و مقالات موجود در سایت و وبلاگ و دیدگاه های موجود صرف می کنند کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند برای رسیدن به مشتریان جدید و نگه داشتن مشتریان فعلی، هر سازمانی به محتوای مناسب نیاز دارد. در مقاله ی ” نکاتی برای تولید محتوای مناسب “ با نحوه ی تولید محتوای مناسب آشنا شدیم. جهت آشنایی با مزایای وبلاگ برای برندها مقاله ی ” مزیت های وبلاگ برای برند “ را مطالعه نمایید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند محتوای مناسب در موفقیت معرفی محصولات جدید یک شرکت نیز می تواند موثر باشد. در مقاله ی ” راهکارهای معرفی محصول جدید ” با راهکارهای معرفی محصولات جدید آشنا شدیم. در معرفی محصولات جدید شناخت بازار هدف نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که در مقاله ی ” تشخیص بازار هدف برای محصولات “ در مورد نحوه ی شناخت بازار هدف صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند برندها باید محتوای خود را به گونه ای ترویج دهند که توجه افراد مختلف را جلب کند. در این مقاله قصد داریم به راهکارهایی برای جلب بهتر مخاطبان بپردازیم.

شبکه اجتماعیپست خود را جایی قرار دهید که مخاطبانتان هستند:

آیا به دنبال راهی برای پیدا کردن مخاطبان بیشتری در رسانه های اجتماعی هستید؟ با انتشار دوباره پست های وبلاگی خود در هر رسانه ای که مخاطبانتان حضور دارند، می توانید محتوا خود را در معرض دید آنها قرار دهید.

 

همین نکته باعث می شود این افراد برای پیدا کردن محتوای مد نظر خود مجبور به جستجوی زیاد نباشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که همیشه باید پست خود را بر اساس پلتفرم موجود ویرایش کنند. به عنوان مثال اگر می خواهید پست خود را در پینترست بازنشر کنید بهتر است برای آن یک اینفوگرافیک جذاب در نظر بگیرید.

از محتوای تولید شده توسط کاربران سایت استفاده کنید:

یکی از اصول بازاریابی در هر آژانس تبلیغاتی تمرکز روی مشتریان است. پس چرا از محتوای تولیدی کاربران خود استفاده نکنید؟ اگر از این روش استفاده کنید ممکن است آنها نیز محتوای تولیدی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. با این کار شما قادر خواهید بود وفاداری کاربران را به برند خود افزایش دهید. در مقاله ی ” چگونه مشتریان به برند وفادار می شوند ؟ “ با دلایل وفاداری مشتریان به برندها آشنا شدیم. از شبکه های اجتماعی برای به دست آوردن محتوای تولید شده توسط کابران استفاده کنید. به کار بردن چنین محتوا هایی باعث صرفه جویی در زمان می شود.

در پست های خود از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی استفاده کنید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که سعی کنید برای جذاب تر کردن محتوای خود با اینفلوئنسر های هم زمینه با کارتان مصاحبه نمایید. لینک سایت خود را در داخل محتوا بگذارید و آن را منتشر کنید. این کار باعث تبلیغ وبلاگ شما در شبکه های اجتماعی و به وجود آمدن ترافیک بیشتر برای سایت شما خواهد شد.

 

برای مصاحبه می توانید با فرایند پرسش و پاسخ از رهبران فکری شروع کنید. اگر در حال نوشتن موضوعی هستید، و آن به محتوایی که اینفلوئنسر منتشر کرده است مرتبط است به صفحه ی مجازی او لینک دهید و مطمئن شوید که پست وبلاگی خود را توییت می کنید.

محتوای خود را از طریق یک خبرنامه در اختیار مخاطبان قرار دهید:

یکی از مرسوم ترین راه ها در هر آژانس تبلیغاتی برای جذب مخاطب ایجاد یک خبرنامه است. همانطور که می دانید ایمیل ارتباط مناسبی بین شما و مخاطب ایجاد می کند و هنوز هم یک روش موثر برای ارتباط با مخاطب محسوب می شود. امکان دارد مشترکان شما مباحث وبلاگ را در رسانه های اجتماعی دنبال نمی کنند اما بعضی از آنها به صورت روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند. لینک سایت و وبلاگ خود را در خبرنامه بگنجانید و سعی کنید از موضوعات جذاب برای جلب مخاطب استفاده کنید.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

 

Leave a Reply