عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

عوامل تعیین کننده در جذابیت عکاسی صنعتی

By 22 سپتامبر 2019 No Comments

یکی از مهمترین فاکتورهای برندسازی، کیفیت مناسب تبلیغات ارائه شده توسط برند است. در مقاله ی ” برندسازی با استفاده از عکاسی محصول “ با راهکارهای برندسازی با استفاده از عکس برداری محصولات آشنا شدیم. در کنار عکس برداری از محصولات، عکاسی صنعتی از کارخانجات و خط تولید محصولات می تواند موجب آشنایی بیشتر مشتریان با برند بشود. در مقاله ی ” نحوه ی عکاسی صنعتی از کارخانجات “ با نحوه ی عکس برداری از فضای کارخانجات آشنا شدیم.

عکاسی محصولعکس برداری مناسب از محصولات در فضای اینترنت اهمیت فراوانی دارد و لازمه ی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی ارائه ی عکس های زیبا از محصولات با جزئیات کامل است. در مقاله ی ” نقش عکاسی محصول در موفقیت فروشگاه های اینترنتی “ در مورد اهمیت عکس برداری از محصولات در فروشگاه های اینترنتی بیشتر صحبت کردیم. عکس های جذاب و زیبا از محصولات مختلف موجب جذب بهتر مشتریان و افزایش فروش محصولات برند خواهد شد. در مقاله ی ” راهکارهایی برای جذب مشتری از طریق عکاسی محصول “ با راهکارهای جذب بهتر مشتریان آشنا شدیم.

در این مقاله به بررسی عوامل مهم در جذابیت عکاسی صنعتی از برندها می پردازیم.

اهمیت ویژه به رنگ ها :

در عکاسی هیچگاه از اهمیت و ارزش رنگ ها غافل نشوید. در مقاله ی ” اهمیت رنگ در عکاسی صنعتی “ در مورد اهمیت فوق العاده رنگ ها صحبت کردیم. رنگ ها به دو دسته ی کلی رنگ های گرم و رنگ های سرد دسته بندی می شوند. استفاده از رنگ های گرم موجب می شود احساس بیشتری به مشتریان منتقل بشود و با استفاده از رنگ های سرد می توانید احساس آرامش را به مشتریان منتقل کنید. بسیاری از برندهای مشهور از رنگ یا ترکیب های رنگی خاصی برای نماد برند و آرم محصولات خود استفاده می کنند که انتخاب هرکدام از این رنگ ها با توجه به خط مشی های هر برند انجام می شود.

جذابیت عکستوجه ویژه به نورپردازی :

نورپردازی در تمامی شاخه های عکاسی اهمیت فراوانی دارد و عکاسی صنعتی نیز از این قائده مستثنا نیست. به منظور جلب توجه بیشتر مخاطبان بهتر است سوژه اصلی عکس پرنورترین عنصر تصویر باشد. البته در تصاویر ضدنور چنین قاعده ای رعایت نمی شود. حتما سایه های موجود در تصویر را کنترل کنید. نورپردازی باید از دید مشتریان عمدی باشد و سایه های ناخواسته در تصاویر وجود نداشته باشد. در بسیاری از مواقع سایه های ناخواسته براثر تابش نور آفتاب ایجاد می شود که عکاس باید توانایی کنترل و حذف این سایه های غیرعمدی را داشته باشد.

 

چنانچه قصد عکاسی صنعتی برای معرفی بهتر برند خودتان در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply