SEOدیجیتال مارکتینگسئو

قدم به قدم برای تولید محتوای مناسب

در دنیای تبلیغات مدرن تولید محتوا از اهمیت فراوانی برخوردار است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندهای نوپا توصیه می کنند از تولید محتوا برای برندسازی و معرفی محصولات استفاده کنند. در مقاله ی ” روش های برندسازی توسط تولید محتوا “ با روش های برندسازی توسط تولید و انتشار محتوای مناسب آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که تولید محتوا در بهبود رتبه بندی سایت نیز موثر است. در مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ در این مورد صحبت کردیم.

زمانی که صحبت از تولید محتوای مناسب می شود بسیاری از صاحبان کسب و کار گوناگون ممکن است این تصور اشتباه را داشته باشند که انتشار عکس و فیلم در کنار محتوا لزومی ندارد.

در صورتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند فیلم و عکس مناسب در جذب مخاطب نقش بسزایی دارد.

در مقالات ” نقش فیلم در تولید محتوا “ و ” محتوای بی تصویر زنبور بی عسل “ با اهمیت کلیپ و عکس در محتوا آشنا شدیم.

در این مقاله به بررسی راهکارهای تولید محتوای مناسب می پردازیم.

محتوا در راستای رفع نیاز مخاطب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی در اولین قدم به برندها توصیه می کنند محتوایی را انتخاب کنند که برای مخاطبان مفید باشد و این محتوا در راستای رفع نیاز مخاطبان آماده شده باشد. اگر نتوانید نیازهای مخاطبان و روش های پاسخ گویی به این نیازها را شناسایی کنید، محتوای شما توسط مخاطبان خوانده نخواهد شد. بدین منظور از خودتان بپرسید مخاطبان هدف چه نیازها یا مشکلاتی دارند، چرا پیشنهاد برند برای مخاطب می تواند مفید باشد؟، چگونه می توانید محتوایی آماده کنید که برای مخاطب مفید باشد و … . شناخت بهتر مخاطبان هدف می تواند در این مورد راهگشا باشد. جهت شناخت بهتر مشتریان مقاله ی ” روش هایی برای شناخت بهتر مشتریان ” را مطالعه نمایید.

شناخت مشتریانتمام مشتریان از ارائه مطالب آموزشی رایگان و مفید خشنود می شوند. درست است که محتواهای ارائه شده رایگان است ولی این رایگان بودن نباید موجب افت کیفیت در مطالب آموزشی شما بشود.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا توصیه می کنند که برای جلب مخاطب همیشه مطالب آموزشی رایگانی که در اختیار مخاطبان قرار می دهند در همان سطح مطالب آموزشی غیر رایگان رقبا و یا حتی بالاتر از آن باشد.زمانی که مشتریان مطالب آموزشی رایگان باکیفیت و مفیدی دریافت می کنند اعتماد بیشتری به برند پیدا خواهند کرد و به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل خواهند شد.

در مقاله ی ” چگونه مشتریان به برند وفادار می شوند ؟ “ با راهکارهای ایجاد وفاداری در مشتریان آشنا شدیم.

انتخاب عنوان جذاب :

یکی از مهم ترین نکاتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی در فرایند تولید محتوا تاکید می کنند انتخاب عنوان مناسب برای محتوا است. اگر بهترین مطالب را در محتوا گردآوری کرده باشید ولی برای محتوا عنوان مناسبی انتخاب نکرده باشید محتوا بازدیدکنندگان زیادی نخواهد داشت. عنوان محتوا را با یک سوال، پیشنهاد، راه حل یا هر مورد دیگری شروع کنید تا خواندن محتوا برای مخاطب جذاب باشد. شناخت مخاطبان و نیازهای انها می تواند در انتخاب عنوان مناسب به شما کمک کند.

متن سبک و روان باشد :

هیچکس تمایلی به خواندن مطالبی که متوجه عبارات و کلمات متن نمی شود، نخواهد داشت. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که از به کار بردن واژه های تخصصی و پیچیده در متن خودداری کنند. متن محتوا اگر روان و قابل فهم باشد بازدیدکنندگان به مطالعه متن ادامه می دهند ولی اگر در متن از لغات تخصصی استفاده شده باشد حالت کسل کننده و غیرقابل فهم متن باعث می شود بازدیدکنندگان از مطالعه متن منصرف بشوند.

ارائه اطلاعات مدرن به مخاطب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند از تولید و انتشار محتوای قدیمی که فاقد ارزش و جذابیت برای مخاطبان است جدا خودداری کنند. ارائه اطلاعات کهنه به مخاطبان باعث می شود از اعتماد و ارزش برند در نزد مخاطب کاسته بشود. برند باید در مورد عنوان هایی به تولید و انتشار محتوا بپردازد که این مطالب برطرف کننده نیازهای فعلی مشتریان باشد. پرداختن به نیازهای چند سال پیش مشتریان تنها موجب ترک وبسایت توسط مشتری می شود.

مطالعه زیادی داشته باشید :

اگر قصد دارید مطالب مفید و آپدیت به مخاطبان ارائه کنید باید در حوزه ی کاری خود مطالعات جامع و مستمر داشته باشید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا توصیه می کنند در وبلاگ ها و مجلات معتبر محتواهای مرتبط را مطالعه کنند. ترجمه منابع جدید خارجی می تواند یک گزینه عالی برای تولید محتوا باشد.

وجود نظم در محتوا :

وجود نظم در نگارش هر محتوا و حتی برای زمان انتشار هر محتوا حائز اهمیت است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که نظم و استمرار در تولید محتوا موجب اعتماد بیشتر مشتریان به برند می شود. در روزها و ساعت های مشخصی محتواهای خود را منتشر کنید تا مخاطبان نیز به تدریج با زمان انتشار محتوا آشنا بشوند.

تولید محتواتجزیه و تحلیل محتوا :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که حتما بعد از تولید و انتشار محتوا به تجزیه و تحلیل محتواهای منتشر شده بپردازند. تحلیل محتواها می تواند شما را با نیازهای مخاطبان بیشتر آشنا کند.

توجه کنید مخاطبان به چه موضوعاتی بیشتر علاقه داشتند. به زمان انتشار محتوا نیز توجه داشته باشید. دقت کنید که در چه زمان هایی مخاطبان بیشتر از محتواهای منتشر شده بازدید می کنند.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply