عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

نحوه عکاسی از محصولات آرایشی

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در فرایند عکاسی محصول با توجه به نوع محصولاتی که قصد عکس برداری از آنها را داریم راهکارهای متفاوتی برای عکاسی از محصولات وجود دارد. مسلما روش عکس برداری از یک کالای کوچک و ظریف با یک کالای بزرگ تفاوت های بسیاری دارد. پیش از این در مقالات ” عکاسی محصول کوچک “ و ” عکاسی محصول بزرگ “ با نحوه عکس برداری از محصولاتی که ابعاد کوچک یا بزرگ دارند آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
ابعاد محصولات
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در کنار معرفی راهکارهای عکس برداری از محصولاتی که دارای ابعاد مختلفی هستند در مقالات جداگانه روش های عکاسی از نمونه های پرکاربرد این محصولات را بررسی کردیم.

در مقاله ی ” اصول عکاسی از مبلمان “ با تکنیک های عکس برداری از مبلمان که در دسته بندی محصولات بزرگ است آشنا شدیم.

همچنین به عنوان مثالی از محصولاتی که ابعاد کوچکی دارند در مقاله ی ” اصول عکاسی از زیورآلات “ به نحوه عکس برداری از زیورآلات پرداختیم. در این مقاله تصمیم داریم نحوه عکاسی از محصولات آرایشی را بررسی نماییم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

نمایش صحیح رنگ محصولات به مخاطب :

در فرایند عکاسی محصول به این نکته توجه داشته باشید که تصویر رنگ محصولات به طور مناسب به مشتریان ارائه شود. در محصولاتی همانند لوازم آرایشی که تنوع رنگ زیادی دارند باید به رنگ کالا بسیار توجه داشته باشید. مشتریان با توجه به رنگ خاصی که در تصاویر مشاهده می کنند محصول موردنظر را انتخاب خواهند کرد. اگر رنگ لوازم آرایشی نشان داده شده در تصویر مشابه محصولات نباشد موجب نارضایتی مشتریان می شود و حتی ممکن است بر روی اعتبار برند تولیدکننده نیز تاثیر منفی داشته باشد.

انتخاب زاویه مناسب برای عکاسی :

انتخاب زاویه مناسب همیشه تاثیر زیادی بر افزایش جذابیت عکاسی محصول ایفا می کند. در عکس برداری از محصولات آرایشی زاویه ای را برای عکاسی انتخاب کنید که به بهترین شکل جزئیات محصولات را به مخاطبان نمایش بدهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

عکاسی محصولات آرایشی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]تصویر مناسب باید ابعاد کالا، نحوه عملکرد و ویژگی های مخصوص هر کالا را به مشتریان نمایش بدهد. این نکته را درنظر داشته باشید که نحوه مناسب نمایش محصولات تاثیر فراوانی بر رضایت مخاطبان دارد.

بسیاری از لوازم آرایشی جزو کالاهای براق محسوب می شوند. بنابراین در حین عکاسی محصول به انعکاس نور توجه داشته باشید. انعکاس نامطلوب نور باعث تصاویر بی کیفیت از لوازم آرایشی می شود. در مقاله ی ” نحوه عکاسی از محصولات فلزی یا براق “ در مورد روش های عکاسی از محصولاتی که براق هستند صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply