دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

نحوه فعالیت کسب و کار سنتی در دیجیتال مارکتینگ چگونه باشد ؟

By 14 ژانویه 2021 No Comments

کسب ‌و کارهای سنتی به دلیل نداشتن قابلیت رقابت در فضای رقابتی موجود که شامل موارد متعددی مانند نداشتن استراتژی منسجم برای تبلیغات و فروش می باشد، در حال از دست دادن سهم بازار مصرف هستند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند علاوه بر تغییرات در استراتژی فروش و قیمت ‌گذاری ها که در حال تسخیر بازارهای سنتی است، نوآوری در ارائه ی محصولات و خدمات می‌ تواند منجر به حذف کسب و کارهای سنتی از بازار بشود. در این مقاله به بررسی راهکارهای تحول در کسب و کارهای سنتی می پردازیم.

بازاریابی دیجیتالیسرعت بالایی داشته باشید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند کسب ‌و کارهای سنتی به دلیل پیاده سازی اهداف پروژه ‌ای با سرعت پایین و هزینه اندک موجب کاهش سرعت فعالیت های سازمان می شوند.

اما کسب ‌و کارهای دیجیتالی، با ارائه ی راه‌حل‌ های یکپارچه، اهداف خلاقانه و تمرکز بر پاسخگویی و رفع نیاز مشتریان، سازمان را قابل تطبیق با تغییرات سریع تکنولوژی می سازند.

لزوم تغیییرات بنیادین :

در گذشته کسب ‌وکارهای مختلف از ابزارهای دیجیتال تنها برای توانمندسازی سازمان استفاده می‌کردند، اما امروزه با تحولات چشمگیر فضای دیجیتال لزوم تغییرات بنیادین کاملا ضروری است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند به منظور ورود به دیجیتال مارکتینگ نیاز است فعالیت های مداوم و منسجم در فضای اینترنت و شبک های اجتماعی توسط سازمان انجام پذیرد.

تعیین اهداف جدید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند این تصمیم یکی از  مهمترین تصمیمات سازمان می ‌تواند باشد. کمتر سازمانی تصمیم قطعی در مورد جهت کسب ‌و کار در مواجهه با تحولات شگرف دیجیتالی اتخاذ نموده‌ است. داده‌ها و تحلیل آنها در کنار یک چهارچوب فکری منظم و منسجم می‌تواند ساختار کارآمدی برای انتخاب بین گزینه ‌های موجود در اختیار مدیران قرار دهد. پیشنهاد کارشناسان برای شروع، استفاده از داده‌ها و تحلیل ‌های اقتصادی عرضه و تقاضای بازار مصرف می باشد.

دیجیتال مارکتینگتعدادی از وظایفی که در رویارویی با تحولات محیطی لازم است انجام بشوند، وظایفی نیست که مدیرعامل بتواند به سایر افراد محول نماید. درواقع مدیرعامل لازم است شخصا وارد این موضوعات بشود.

قاعدتا مدیرعامل به‌تنهایی نمی ‌تواند تمامی این وظایف را به تنهایی انجام بدهد.

به همین دلیل کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که مدیران ارشد سازمان، مدیرعامل را در راهبردهای شرکت در گذر از این تحولات بنیادین یاری نمایند.

 

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: چگونه نرخ تبدیل صفحه محصول را افزایش بدهیم ؟، ترفندهای ایجاد تجربه لذت بخش برای مشتریان، آشنایی با بازاریابی قطره ای ، راهکارهای موفقیت در کسب و کار آنلاین چیست ؟ و دلایل ترک وبسایت توسط کاربران چیست ؟ … می باشد را مطالعه نمایید

Leave a Reply