عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

نحوه ی عکاسی صنعتی از کارخانجات

By 6 سپتامبر 2019 No Comments

عکس برداری مناسب از فضای کارخانه و خط تولید علاوه بر آماده سازی تصاویر تبلیغاتی جذاب به بهبود فروش اینترنتی نیز کمک خواهد کرد. در مقاله ی ” اهمیت عکاسی محصول در فروش اینترنتی “ در مورد نقش عکس برداری مناسب از محصولات در بهبود فروش اینترنتی برندها صحبت کردیم. علاوه بر این عکاسی صنعتی اگر به شکل مناسبی انجام بشود در جذب مخاطبان و افزایش فروش محصولات نقش بسیار موثری خواهد داشت. در مقاله ی ” چگونه عکاسی محصول باعث افزایش فروش می شود ؟ “ در مورد نقش عکس برداری بر افزایش فروش برندها صحبت کردیم.

اصول عکاسی صنعتی با توجه به صنعتی که قصد انجام تبلیغات و بازاریابی را داریم متفاوت است. در مقالات ” نقش عکس تبلیغاتی در صنعت پوشاک “ و ” عکاسی از محصولات چرمی “ با نحوه عکس برداری از محصولات در صنایع پوشاک و چرم آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی راه و روش عکاسی صنعتی از کارخانجات می پردازیم.

عکاسی تبلیغاتیتعیین اولویت های عکاسی :

پیش از شروع عکاسی صنعتی از کارخانه ها، اولویت های عکس برداری از فضاهای مختلف کارخانه را تعیین کنید. بهترین حالت در این وضعیت اولویت بندی براساس خط تولید محصولات است.

با تهیه عکس های مختلف از ابتدا تا انتهای خط تولید می توانید کارخانه را به نحو جامع و موثری به مخاطبان معرفی کنید. در این حالت مشتریان به طور کامل با کارخانه و نحوه ی تولید محصولات مختلف آشنا می شوند.

نورپردازی فضای کارخانه :

در عکس برداری از فضاهای مختلف کارخانه با توجه به نظر عکاسان می توانید از نور طبیعی استفاده کنید یا از نورپردازی برای عکاسی استفاده کنید. در محیط های کم نور یا در فضاهایی که قصد جلب توجه بیشتر مخاطبان را دارید می توانید از نورپردازی استفاده کنید. بسیاری از عکاسان ترجیح می دهند از نور یکنواختی که در فضای داخل کارخانه وجود دارد برای عکاسی استفاده نمایند.

عکاسی کارخانجاتترکیب بندی و انتخاب زوایای مناسب :

در عکاسی صنعتی از کارخانجات ترکیب بندی اهمیت فراوانی دارد. در مقاله ی ” نکاتی برای ترکیب بندی عکاسی محصول “ با نحوه ی ترکیب بندی مناسب در عکاسی تبلیغاتی آشنا شدیم. عکاس باید بتواند با ترکیب بندی صحیح و استفاده از زوایای مناسب، تصاویر جذابی از محیط صنعتی کارخانه به مخاطبان نمایش بدهد. با استفاده از زوایای مختلف عکس های متعددی از فضاهای کارخانه تهیه کنید تا از بین عکس های موجود بهترین عکس  را انتخاب کنید.

 

چنانچه قصد عکاسی صنعتی برای معرفی بهتر برند خودتان در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

Leave a Reply