[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم که با ظهور عصر دیجیتال دنیای تبلیغات پیشرفت های فراوانی داشت و امروزه هر آژانس تبلیغاتی از شیوه های نوین بازاریابی برای معرفی محصولات و برندسازی استفاده می کند. یکی از جدیدترین مدل های بازاریابی دیجیتال تبلیغات از طریق تولید محتوای مفید و سودمند است که در آن یک برند یا آژانس تبلیغاتی با استفاده از تولید محتوا و انتشار این محتوا در زمان مناسب به بازاریابی می پردازد. در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با این مدل تبلیغات بیشتر آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
فروشگاه های اینترنتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در این مقاله تصمیم داریم نقش مهم تولید محتوا در موفقیت برند بزرگ دیجی کالا را با یکدیگر بررسی کنیم تا ابزارهای موفقیت تولید محتوایی که توسط یک سازمان یا آژانس تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد را بهتر درک کنیم. دیجی کالا در دهه ی 80 شمسی شروع به فعالیت در ایران کرد و امروزه یکی از بزرگترین برندها در  کشور می باشد. بسیاری ممکن است قدمت طولانی این برند را عامل موفقیت این برند بدانند. قطعا زمانی که دیجی کالا شروع به فعالیت اینترنتی در ایران کرد هنوز خرید اینترنتی در ایران رواج نداشت ولی در همان زمان نیز فروشگاه های اینترنتی دیگری در کنار دیجی کالا وجود داشت که به توفیق چندانی دست نیافتند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]بنابراین درست است که یکی از عوامل موفقیت برند دیجی کالا شروع به موقع فروش اینترنتی در سطح کشور بود ولی تنها دلیل موفقیت این برند مشهور در سطح کشور نیست و عوامل دیگری نیز در این موفقیت دخیل هستند. یکی از این عوامل تولید محتوای مناسب این برند است. دیجی کالا در فرآیند تولید محتوا موارد مهمی را رعایت می کند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم. توجه به این موارد در فرآیند تولید محتوایی که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد می تواند به موفقیت در امر برندسازی و بازاریابی منجر شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
کلیپ های تبلیغی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

کلیپ های جذاب ویدیویی :

پیش از این در مقاله ی ” نقش فیلم در تولید محتوا “ به اهمیت ویدیو در فضای بازاریابی اشاره کردیم. به همین دلیل نیز یک برند یا آژانس تبلیغاتی بر روی کلیپ های تبلیغی تاکید زیادی دارد. دیجی کالا به صورت متناوب ویدیوهای کاربرپسند برای معرفی محصولات ارائه می کند. اتفاقا بخش کلیپ ها یکی از پر بازدیدترین و محبوب ترین بخش های این برند است . ساخت کلیپ های جذاب از محصولات وظیفه ای تخصصی و زمان بر است که بسیاری از رقبای دیجی کالا تمایلی به انجام آن ندارند و همین کلیپ های جذاب یکی از مزیت های دیجی کالا محسوب می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تولید محتوای مناسب در مورد محصولات :

همانطور که در مقاله ی ” محتوا بنویسیم یا کپی کنیم ؟ “ اشاره کردیم فرآیند تولید محتوا نیاز به تخصص دارد . به همین دلیل بهترین روش برای تولید محتوا، نوشتن محتوای مناسب توسط کارشناسان آژانس تبلیغاتی یا افرادی است که در این زمینه تخصص دارند. یکی دیگر از عوامل موفقیت برند دیجی کالا همین تولید محتوای جذاب و مناسب برای مخاطبان است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

تولید محتوا
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]دیجی کالا با تولید محتوایی در ارتباط با معرفی محصولات یا نحوه ی استفاده از محصولات به مخاطبان اطلاعات مفیدی ارائه می کند و آنها را به خرید محصول ترغیب می کند. همانطور که در مقاله ی ” اهمیت محتوا در فرآیند اینباند “ صحبت کردیم تولید محتوای جذاب در زمان مناسب توسط آژانس تبلیغاتی یا برند اهمیت زیادی دارد.

در این صورت سطح آگاهی کلی مخاطبان نسبت به محصولات افزایش پیدا می کند و همین امر موجب گرایش بیشتر مخاطبان به محصولات و افزایش فروش و شهرت برند خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر قصد معرفی کالای خود را داشتید جهت تولید محتوا مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply