دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

نقش هشتگ ها در شبکه های اجتماعی

هشتگ ها اولین بار در توییتر به کار رفتند. اما امروزه  همه ی پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی از هشتگ پشتیبانی می کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند امروزه به دلیل اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی و تبلیغات هشتگ ها نیز اهمیت فراوانی پیدا کرده اند. در مقالات ” شبکه های مجازی در تبلیغات “ و ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ در مورد نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی و تبلیغات صحبت کردیم.

شبکه های اجتماعیکارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند محتوای خود را در دیدرس مخاطبان زیادی قرار دهید.

جهت آشنایی با نحوه ی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مقاله ی ” راهکارهای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی “ را مطالعه نمایید. علاوه بر این، کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند زمانی که از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنید امکان به خاطرسپاری آنها بسیار زیادتر خواهد بود.

قبل از استفاده از هر هشتگ راجع به آن جستجوی ساده ای انجام دهید :

پیشنهاد کارشناسان آژانس تبلیغاتی به شما این است که همه ی شبکه های اجتماعی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هشتگ شما قبلا برای مقاصد نامناسب مورد استفاده قرار نگرفته باشد و نمی توان از هشتگ انتخابی شما برداشت های نامربوط داشت. همچنین باید مطمئن شوید که سایر برندهای مطرح از این هشتگ برای  مقاصد تبلیغاتی خود استفاده نمی کنند.

زمانی که به خوبی از هشتگ ها استفاده کنید، می توانید برند خود را بهتر به بقیه معرفی کنید و فروش برند خود را بیشتر کنید. جهت آشنایی با روش های افزایش فروش مقاله ی ” راهکارهایی برای ایجاد تحول در فروش “ را مطالعه نمایید. در این مورد تنها مسئله ی مهمی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی به آن توجه می کنند این است که قبل از به کار بردن هر هشتگ همیشه جستجوی ساده ای در فضای مجازی در مورد آن داشته باشید تا نحوه استفاده از آن توسط سایر برندها را نیز درنظر داشته باشید.

هشتگ شبکه اجتماعیبیش از حد از هشتگ ها استفاده نکنید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که بیش از اندازه از هشتگ ها استفاده نشود. قرار دادن هشتگ های متعدد در یک پست به عنوان اسپم شناخته می شود. معمولا هیچ کس دوست ندارد از هشتگ های زیادی در پست خود استفاده کند. استفاده بیش از اندازه از هشتگ های نامتناسب نه تنها کمکی به جذب مخاطب نمی کند بلکه ممکن است موجب ناخشنودی مشتریان بشود که سرانجام این ناخشنودی احتمالا ترک صفحات اجتماعی شما خواهد بود.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply