عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

نکاتی برای عکاسی از محصولات غذایی

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]عکس برداری از موادغذایی یکی از شاخه های اصلی عکاسی محصول به شمار می رود که با توجه به تنوع و کیفیت بالای محصولات غذایی در کشور اهمیت فراوانی دارد. در مقاله ی ” نقش عکس تبلیغاتی در صنعت پوشاک “ در مورد عکاسی پوشاک که یکی دیگر از شاخه های اصلی عکاسی تبلیغاتی است صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
ابعاد محصولات
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]امروزه محصولات غذایی در فروشگاه های اینترنتی نیز به مشتریان ارائه می شوند. در مقاله ی ” نقش عکاسی محصول در موفقیت فروشگاه های اینترنتی “ در مورد نقش عکس برداری صحیح از محصولات در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم. هنگامی که مشفول عکاسی تبلیغاتی از محصولات مختلف هستید باید ابعاد کالای تبلیغاتی را در جریان طراحی فضا و نحوه عکس برداری مدنظر داشته باشید.

مسلما قواعد عکاسی از یک محصول کوچک و ظریف با یک محصول بزرگ متفاوت است. در مقالات ” عکاسی محصول بزرگ “ و ” عکاسی محصول کوچک “ در مورد نحوه عکس برداری از محصولاتی با ابعاد بزرگ و کوچک صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم نکاتی را جهت عکاسی از موادغذایی بررسی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

انتقال طعم موادغذایی : 

به دلیل اینکه مشتری امکان تست محصول غذایی را ندارد در عکس های تبلیغاتی باید طعم و مزه غذا به بهترین شکل به مشتریان انتقال داده شود. موادغذایی باید کاملا تازه باشند و اگر قصد ارائه یک غذا را دارید حتما غذا به تازگی پخته شده باشد تا حس تازگی محصولات کاملا به مشتریان منتقل شود. موادغذایی باید فاقد هر نوع لک یا کبودی باشند.

نورپردازی صحیح : 

در فرایند عکاسی محصول همیشه باید به نورپردازی صحیح توجه داشته باشید. به منظور درخشش کافی محصول مورد نظر می توانید از منبع نور بزرگ استفاده کنید و یا اگر قصد استفاده از نور طبیعی را دارید در کنار یک پنجره بزرگ از موادغذایی عکس بگیرید. بر روی جزئیات غذاها توجه خاصی داشته باشید و از تزئین فضای عکاسی غافل نشوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

محصولات غذایی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

عکاسی از زوایای مختلف :

در عکاسی محصول غذایی از زوایای متفاوت و خاص عکس برداری کنید. از زوایه های تکراری و یکنواخت اجتناب کنید. یکی از این زاویه های تکراری زاویه دید افراد نسبت به میز غذا می باشد.

می توانید به محصول غذایی نزدیک بشوید و از زوایای نزدیک عکس برداری داشته باشید. اگر قصد عکاسی در فضای میز غذا را دارید به چیدمان میز توجه کنید. چیدمان صحیح و زیبا بر جذابیت بیشتر عکس تاثیر فراوانی دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply