عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

نکاتی برای عکاسی صنعتی در آب و هوای سرد

با شروع فصل پاییز آب و هوای سرد بر بسیاری از مناطق کشور حاکم می شود. در عکاسی تبلیغاتی به خصوص در فضاهای باز به منظور محافظت از دوربین و تهیه عکس های باکیفیت ملزم به رعایت نکاتی هستیم. اگر قصد عکس برداری از محصولات در فضای باز را دارید مقاله ی ” نکاتی برای عکاسی محصول در فضای باز “ را مطالعه نمایید. در فرایند عکس برداری صنعتی با رعایت نکاتی می توانید جذابیت عکس ها را در نزد مخاطبان به نحو چشمگیری افزایش دهید. به منظور آشنایی با نکاتی جهت تهیه ی عکس های جذاب تبلیغاتی مقاله ی ” عوامل تعیین کننده در جذابیت عکاسی صنعتی “ را مطالعه نمایید.

عکاسی محصولعکاسی از کارخانجات و خط تولید یکی از روش های شناخته شده و پر استفاده برای معرفی برند به مشتریان محسوب می شود.

در مقاله ی ” نحوه ی عکاسی صنعتی از کارخانجات “ با نحوه ی عکاسی از کارخانجات و خطوط تولید آشنا شدیم.

یکی از فاکتورهای مهم در جذابیت عکس های تبلیغاتی انتخاب مناسب رنگ ها در تصاویر است. در مقاله ی ” اهمیت رنگ در عکاسی صنعتی “ در مورد اهمیت رنگ ها صحبت کردیم. در این مقاله اصول عکاسی تبلیغاتی در هوای سرد را بررسی می کنیم.

بیشتر تنظیمات را در فضای داخل انجام بدهید :

پیش از شروع فرایند عکاسی صنعتی، حتی المقدور تنظیمات را در فضای داخل که هوای مناسب تری دارد انجام بدهید. آماده سازی لنزها و تنظیمات دوربین را تا حد زیادی می توانید پیش از شروع عکاسی و در فضای داخلی انجام بدهید. طراحی و چیدمان مناسب فضا را تا حد امکان پیش از شروع فرایند عکاسی آماده کنید تا در فضای بیرون تنها به عکس برداری از سوژه بپردازید.

عکاسی تبلیغاتیبه باتری توجه داشته باشید :

اگر قصد عکاسی صنعتی در آب و هوای سرد را دارید به این نکته توجه داشته باشید که باتری ها در هوای سرد عمر کمتری دارند.

در این حالت بهتر است یک باتری یدکی همراه داشته باشید که در صورت خراب شدن باتری در روند عکاسی اختلال ایجاد نشود.

در هنگام عکس برداری توجه داشته باشید که در اطراف لنز دوربین نفس نکشید. در این وضعیت بخارهای حاصل از تنفس بر روی لنز دوربین باقی می ماند و در نتیجه باید لنز تمیز بشود.

 

چنانچه قصد عکاسی صنعتی برای معرفی بهتر برند خودتان در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply