دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها

By 19 سپتامبر 2019 No Comments

ارتباط صحیح و مناسب با مشتریان یکی از راهکارهای موثر برای افزایش فروش برندها محسوب می شود. در مقاله ی ” راهکارهای ساده برای افزایش فروش برند “ در مورد ارتباط موثر با مشتریان صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی این نکته را یادآوری می کنند که امروزه تمامی فعالیت های مارکتینگ و تبلیغات برندها براساس مشتری محوری تعریف می شود.

برندسازییکی از مدل های مارکتینگ مدرن که براساس مشتری محوری شکل گرفته است اینباند مارکتینگ است. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با مدل بازاریابی اینباند بیشتر آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مزایای مهم مشتری مداری را وفاداری مشتریان به برند می دانند. در مقاله ی ” چگونه مشتریان به برند وفادار می شوند ؟ “ با روش هایی برای ایجاد احساس وفاداری به برند در میان مشتریان آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مزایای مهم مشتری مداری را متمایز شدن برند در میان رقبا می دانند. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ با روش های ایجاد یک برند متمایز آشنا شدیم.

جلب رضایت و احترام به مشتری :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که ارزش و اهمیت مشتریان در نزد برند را به تک تک مشتریان منتقل کنید. در هنگام نارضایتی و اعتراضات مشتریان همیشه این نکته را درخاطر داشته باشید که حق با مشتریان است. به این نکته توجه داشته باشید که پی بردن به علت نارضایتی مشتریان کلید پیشرفت برند است.

اجازه بدهید مشتری تصمیم بگیرد :

هرگز به جای مشتریان تصمیم گیری نکنید و اجازه دهید مشتری محصول موردنظر خود را از میان سایر محصولات انتخاب کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که از انتخاب محصولات به جای مشتریان جدا خودداری نمایند. ممکن است مواردی که به عقیده شما برای مشتری در اولویت است واقعا برای مشتری یک اولویت محسوب نشود.

مشتری مداریهمیشه به بهتر شدن کیفیت فکر کنید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که کیفیت بالای محصولات و خدمات ارائه شده می تواند مهمترین نشانه ی مشتری مداری یک برند باشد. خدمات پس از فروش مناسبی در اختیار مشتریان قرار بدهید تا مشتریان پس از فروش نیز از برند شما رضایت کامل داشته باشند. تلاش کنید که هر روزه کیفیت محصولات و خدماتی که ارائه می دهید افزایش پیدا کند. آشنایی صحیح با نیازهای مشتریان می تواند به بهبود کیفیت محصولات برند کمک کند.

 

جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply