SEOدیجیتال مارکتینگسئو

چرا اینباند مارکتینگ داشته باشیم ؟

By 22 سپتامبر 2018 No Comments
[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که پیش از این در مقاله ی ” رسانه های مدرن “ اشاره شد با ورود رسانه های جدید، دنیای تبلیغات دستخوش تغییرات فراوانی شد . امروزه کمتر آژانس تبلیغاتی را پیدا می کنید که از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده نکند. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ درباره ی اهمیت تبلیغات اینترنتی به عنوان یکی از ارکان مهم تبلیغات مدرن صحبت کردیم.

در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ بر اهمیت تولید محتوا در بازاریابی دیجیتالی تاکید داشتیم. امروزه در نتیجه تغییرات بنیادی که در فرآیند بازاریابی ایجاد شده است یک آژانس تبلیغاتی توجه خاصی به تولید محتوا دارد. در واقع سازمان با تولید محتوا یک رسانه ی مدرن برای خودش ایجاد می کند که این رسانه با تولید محتوای جذاب می تواند برند و محصول خود را به شهرت فراوانی برساند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

اینباند مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” محتوا بنویسیم یا کپی کنیم ؟ “ به راهکارهایی که توسط سازمان یا یک آژانس تبلیغاتی برای جذابیت محتوای تولید شده ارائه می شود اشاره کردیم. در مبحث تولید محتوا، مدل بازاریابی مدرنی وجود دارد که به آن اینباند مارکتینگ می گویند.

در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با این فرآیند بیشتر آشنا شدیم. همچنین در ویدیوی ” چرا اینباند مارکتینگ ؟ “ با دلایل استفاده از اینباند در مارکتینگ آشنا شدیم و در این مقاله قصد داریم بیشتر با مفهوم این مارکتینگ آشنا بشویم. متدولوژی کلی اینباند مارکتینگ به شکل روبرو است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]زمانی که تبلیغ از رسانه های سنتی همانند روزنامه و تلویزیون به مردم معرفی می شود بسیاری از افرادی که آگهی را می بینند نیازی به محصول شما ندارند. ولی در مورد اینباند مارکتینگ کاملا برعکس است و در این مدل مارکتینگ که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی انجام می شود تمرکز بر مخاطبان خاصی است که جذب کسب و کار شما می شوند. در ادامه با مزایای اینباند مارکتینگ در کسب و کار آشنا می شویم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

اینباند مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تخصص شما می تواند توسط مخاطبان خاص دیده شود :

مهمترین موردی که باید توسط آژانس تبلیغاتی یا برند در اینباند مارکتینگ مورد توجه قرار بگیرد ارائه ی تخصص در حوزه ی کسب و کار است. شما باید با مخاطبینی در ارتباط باشید که  توانایی رفع مشکل آنها را در زمینه ی کسب و کار خودتان دارید. بیش از هفتاد درصد مشتریان برای پیدا کردن محصول یا خدماتی که نیاز دارند به اینترنت مراجعه می کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در تولید یک محتوای مناسب توسط سازمان یا یک آژانس تبلیغاتی عنوان مناسب با موضوع نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان دارد. باید عنوان مطلب با کلمه ی کلیدی که مشتریان در اینترنت جستجو می کنند سازگار باشد. با بهینه سازی سایت زمانی که مشتری کلمه کلیدی را در اینترنت جستجو می کند با وبسایت شما آشنا می شود.

برنامه ریزی برای رسیدن به سطح اول در کسب و کار :

همیشه برای اینباند مارکتینگ به موقعیت جغرافیایی بازار هدف توجه داشته باشید. در تولید محتوایی که توسط شرکت یا آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد باید ویژگی های مشتریان آن منطقه جغرافیایی را مد نظر داشت. همانطور که پیش تر توضیح دادیم فرآیند اینباند مارکتینگ یک بازاریابی کاملا مشتری محور است. در اینباند مارکتینگ محتوا با توجه به نیازهای مشتریان ایجاد شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

اینباند مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]هدف از انجام اینباند مارکتینگ توسط یک آژانس تبلیغاتی شناسایی نیازهای مشتریان و کمک کردن به آنها در جهت برطرف شدن نیازها است. بسیاری از برندهایی که در اینباند مارکتینگ موفق عمل کرده اند کلمات کلیدی را با توجه به موقعیت جغرافیایی بازار هدف انتخاب کردند. قدم بعدی تولید محتوای متناسب با این کلمات کلیدی در وبسایت سازمان است. با تولید محتوای مناسب و بهینه سازی سایت که در مقاله ی ” نقش گوگل در تبلیغات “ مورد بررسی قرار گرفت می توانید به یک برند موفق در حوزه ی کاری خودتان تبدیل شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در صورتی که تمایل به انجام اینباند مارکتینگ با جدیدترین متدهای بین المللی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply