شناسایی بازار هدف :
اولین قدمی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی در طراحی تبلیغ عنوان می کنند داشتن شناخت صحیح از بازار هدف است. اگر برند شناخت درستی از بازار هدف داشته باشد می تواند نیازهای مخاطبان هدف را به درستی پیدا کند و با توجه به این نیازها محصول موردنظر خود را به طرز صحیحی به مخاطبان هدف معرفی کند. نکته مهمی که باید توسط برند یا آژانس تبلیغاتی در هنگام طراحی تبلیغ مدنظر قرار بگیرد توضیح صادقانه و صحیح از مزیت های محصول مورد نظر است. باید از تبلیغ های اغراق آمیز در مورد مزیت های محصول خودداری شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
استفاده از مشتریان قبلی :
یکی از راهکارهای خلاقانه ای که کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند استفاده از مشتریان قبلی در معرفی محصولات است.
مخاطبان به مشتریان پیشین که از محصولات برند استفاده کرده اند اعتماد بیشتری نسبت به تبلیغاتی که خود برند انجام می دهد پیدا می کنند.
برای یک تبلیغ جذاب می توانید محصولات را از زبان مشتریان سابق برند به مخاطبان معرفی کنید تا با این کار برای مخاطبان هدف جذابیت ایجاد شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]