دیجیتال مارکتینگساخت تیزرسوشیال مدیاعکاسی تبلیغاتی

چگونه تبلیغات خلاقانه داشته باشیم ؟

By 14 ژانویه 2019 No Comments
[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]امروزه با توجه به فضای رقابتی شدیدی که وجود دارد اهمیت تبلیغات صحیح بسیار بیشتر از گذشته شده است. در این فضای رقابتی هر محصولی که توسط برندها تولید می شود باید با تبلیغات مناسب تر از سایر رقبا به مشتریان معرفی بشود. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن ” با روش های تبلیغی مدرنی که توسط یک آژانس تبلیغاتی یا برند مورد استفاده قرار می گیرد آشنا شدیم. برندهای بزرگ از روش های تبلیغی مختلفی برای مارکتینگ استفاده می کنند که در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ روش های تبلیغی برندهای بزرگ را بررسی کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
دیجیتال مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که در مقاله ی ” راهکارهای دیجیتال مارکتینگ برای برندسازی “ صحبت کردیم کارشناسان آژانس تبلیغاتی بر روی اعتمادسازی مشتریان تاکید فراوانی دارند. با توجه به حضور رقبای زیادی که در هر کسب و کاری وجود دارد برندی که در جلب اعتماد مشتریان بهتر عمل کند در فروش محصول موفق تر خواهد بود. در مقاله ی ” استراتژی های اینباند مارکتینگ “ اشاره کردیم که امروزه فرآیند مارکتینگ یک فرآیند مشتری محور است و کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در تمامی فعالیت ها جلب اعتماد و رضایت مشتری مدنظر قرار بگیرد. در این مقاله تصمیم داریم راهکارهای انجام تبلیغات جذاب و خلاقانه را بررسی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

شناسایی بازار هدف :

اولین قدمی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی در طراحی تبلیغ عنوان می کنند داشتن شناخت صحیح از بازار هدف است. اگر برند شناخت درستی از بازار هدف داشته باشد می تواند نیازهای مخاطبان هدف را به درستی پیدا کند و با توجه به این نیازها محصول موردنظر خود را به طرز صحیحی به مخاطبان هدف معرفی کند. نکته مهمی که باید توسط برند یا آژانس تبلیغاتی در هنگام طراحی تبلیغ مدنظر قرار بگیرد توضیح صادقانه و صحیح از مزیت های محصول مورد نظر است. باید از تبلیغ های اغراق آمیز در مورد مزیت های محصول خودداری شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

تبلیغات خلاقانه
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

استفاده از مشتریان قبلی :

یکی از راهکارهای خلاقانه ای که کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند استفاده از مشتریان قبلی در معرفی محصولات است.

مخاطبان به مشتریان پیشین که از محصولات برند استفاده کرده اند اعتماد بیشتری نسبت به تبلیغاتی که خود برند انجام می دهد پیدا می کنند.

برای یک تبلیغ جذاب می توانید محصولات را از زبان مشتریان سابق برند به مخاطبان معرفی کنید تا با این کار برای مخاطبان هدف جذابیت ایجاد شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply