دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

چگونه یک برند سال ها به موفقیت ادامه می دهد ؟

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]امروزه در فضای رقابتی بسیار شدیدی که در سرتاسر دنیا وجود دارد بسیاری از برندهای مشهور در مدت زمان اندکی جایگاه خود را از دست می دهند و حتی به مرز ورشکستگی می رسند. با این وجود کمپانی هایی بزرگی هم وجود دارند که سال های متمادی جایگاه ممتاز خود را در فضای کسب و کار حفظ نموده اند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از عوامل موفقیت این برندها را در استفاده از ” رسانه های مدرن “ برای تبلیغات و بازاریابی عنوان می کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تبلیغات مدرن
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]این برندهای معتبر و قدیمی علیرغم سابقه فراوانی که در تبلیغات و بازاریابی دارند از شیوه های مدرن در معرفی کالا و خدمات خود استفاده می کنند. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با این روش های مدرن آشنا شدیم.

اگر تمایل دارید با شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی برندهای مشهور آشنایی بیشتری پیدا کنید مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ را مطالعه نمایید. در این مقاله نظر کارشناسان آژانس تبلیغاتی در مورد رازهای ماندگاری برندهای قدیمی را بررسی می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

همیشه دنبال بهتر شدن هستند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند برندهای مشهور و قدیمی همیشه به دنبال بهتر شدن برند خود هستند. در حالی که بسیاری از کمپانی ها به فکر کسب درآمد بیشتر و بزرگ تر شدن برند خود هستند برندهای قدیمی همیشه به دنبال بهبود کسب و کار خود هستند. برندهای قدیمی در طول سالیان متمادی همیشه به این فکر هستند که کیفیت کالا و خدمات خود را بهبود ببخشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

برندهای با سابقه
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تشکیل یک اجتماع :

برندهای با سابقه همیشه آینده نگری دارند و برای سالیان آتی سازمان دارای طرح و برنامه هستند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از دلایل موفقیت برندهای قدیمی را تشکیل یک اجتماع در میان افراد جوامع ذکر می کنند. این برندهای قدیمی می دانند که برای پیشرفت به چیزی بیشتر از مشتریان زیاد و محصولات با کیفیت نیاز دارند. این برندها مشتریان را از تاثیرات محصولات یا خدمات سازمان آگاه می کنند. بنابراین افراد مستعد و علاقه مند به این برندها جذب می شوند تا به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

صداقت و شفافیت در عملکرد برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی صداقت برند در عملکرد خود و انجام تعهدات برند به مشتریان را ویژگی مشترک برندهای با سابقه می دانند. آنها علاوه بر اینکه ارتباط مناسبی با مشتریان دارند در انجام دادن تعهدات سازمان نیز صداقت دارند. در مقاله ی ” عوامل موفقیت در دیجیتال مارکتینگ “ در مورد ارتباط مناسب با مشتریان صحبت کردیم.

انتخاب بهترین ها برای سازمان :

برندهای باسابقه همیشه تلاش می کنند تا بهترین ها را جذب برند خود کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی جذب افراد با استعداد را در موفقیت هر سازمانی بسیار مهمی می دانند. افراد مستعد دارای ایده های بسیاری برای بهبود عملکرد سازمان ها هستند. این ایده ها باعث می شود تا این برندهای با سابقه در مقابل رقبای نوپای خود محصولات و خدمات بهتری به مشتریان ارائه نمایند. همین امر موجب ارزش یافتن بیشتر محصولات برند می شود. در مقاله ی ” اهمیت برندسازی در مارکتینگ “  درباره ی افزایش ارزش محصولات یک برند صحبت کردیم[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

کار تیمی منسجم
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

کار تیمی منسجم :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی کارکنان یک برند با سابقه را یک اجتماع منسجم و هماهنگ می دانند که در انجام پروژه های گوناگون با یکدیگر تعامل بسیار مناسبی دارند. بسیاری از این برندهای قدیمی افرادی که دیدگاه ها و نظرات مشابه یکدیگر را دارند در گروه های کوچکی قرار می دهند تا پروژه های کوچک سازمان را انجام بدهند. سپس این گروه های کوچک مختلفی که در سازمان وجود دارند را در کنار یکدیگر برای طراحی و پیاده سازی پروژه های بزرگ به کار می گیرند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply