[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

همانطور که در مقالات پیشین صحبت کردیم با ظهور رسانه های مدرن ” دنیای تبلیغات و مارکتینگ تغییرات فراوانی پیدا کرد و امروزه کمتر آژانس تبلیغاتی وجود دارد که از این رسانه ها برای بازاریابی و معرفی محصولات استفاده نکند. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن ” با شیوه های تبلیغاتی جدید بیشتر آشنا شدیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

تبلیغات گوگل
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]به دلیل نقش پررنگ اینترنت در زندگی تک تک افراد، امروزه تبلیغات اینترنتی سهم مهمی در فرآیند بازاریابی ایفا می کند. گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجو در دنیا این روزها نقش پررنگی در دنیای تبلیغات دارد که همین امر باعث می شود یک برند یا آژانس تبلیغاتی گوگل را برای مارکتینگ انتخاب کند.

در مقاله ی ” نقش گوگل در تبلیغات ” در این مورد صحبت کردیم.بسیاری از برندهای بزرگ دنیا از گوگل برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با روش های تبلیغات و بازاریابی برندهای بزرگ بیشتر آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در این مقاله تصمیم داریم ادوردز و سئو را با یکدیگر مقایسه کنیم و مزایای هرکدام را با هم بررسی کنیم. دانستن مزایای هر کدام از این مدل های تبلیغی به برند یا آژانس تبلیغاتی برای انتخاب مدل مناسب کمک خواهد کرد. در ابتدا بهتر است مقداری بیشتر با سئو و ادوردز آشنایی پیدا کنیم.

 

گوگل ادوردز :

همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات گوگل “ صحبت کردیم گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغی است که به شرکت گوگل تعلق دارد. زمانی که یک برند یا آژانس تبلیغاتی در گوگل ادوردز سفارش تبلیغ می کند این تبلیغ می تواند در صفحات جستجوی گوگل و یا سرویس های گوگل همانند جی میل منتشر بشود. علاوه براین تعداد بسیار زیادی وبسایت وجود دارند که به عنوان ناشر آگهی های تبلیغاتی گوگل ادوردز فعالیت دارند و تبلیغ می تواند در این سایت ها نیز انجام شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
قواعد سئو
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

سئو :

راه دیگر پیش روی یک آژانس تبلیغاتی یا برند برای مارکتینگ در فضای اینترنت سئو است. سئو یا یهینه سازی سایت در موتور جستجوگر شامل استانداردهایی برای بهبود رتبه ی سایت در صفحات جستجو است. این بهبود رتبه شامل تمام موتورهای جستجوی دنیا می شود و تنها شامل گوگل نیست. بنابراین سئو شامل سایر موتورهای جستجوگر اینترنتی همانند بینگ و یاهو نیز می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که سئو قواعد بسیاری دارد که در جریان طراحی سایت به منظور رتبه بندی مناسب باید رعایت شود. ولی بطور کلی سایت باید سرعت بالایی داشته باشد و دارای محتوای مناسبی باشد تا به سایت رتبه بندی خوبی تعلق بگیرد. پس از آشنایی نسبی که با سئو و گوگل ادوردز پیدا کردیم مقایسه ی آنها می تواند برای انتخاب روش مناسب برای آژانس تبلیغاتی یا برند ساده تر باشد. در ادامه این دو روش را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

 

برآورد هزینه :

سئو در مقایسه با ادوردز هزینه ی بسیار کمتری دارد. در سئو هزینه ای برای تبلیغ پرداخت نمی کنید و تنها باید از تکنیک های سئو مطلع باشید و آنها را در سایت پیاده سازی کنید. در این زمینه افراد مطلع یا کارشناسان آژانس تبلیغاتی می توانند شما را راهنمایی کنند. در گوگل ادوردز به ازای هر کلیک یا مشاهده ی سایت توسط کاربران مبلغی از حساب شما مستقیما کسر می گردد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

ادوردز
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

سرعت تبلیغات :

یکی از مواردی که آژانس تبلیغاتی یا برند مدنظر قرار می دهند زمان نتیجه گیری از یک تبلیغ است. از نظر سرعت تبلیغات و نتیجه گیری گوگل ادوردز سرعت بسیار بهتری دارد.

در گوگل ادوردز پس از سفارش تبلیغ می توانید تبلیغ را منتشر کنید اما در سئو باید مدت زمان طولانی برای دریافت رتبه بندی مناسب صبر کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در صورتی که قصد انجام تبلیغات از طریق گوگل یا انجام سئو را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply