SEOتبلیغات گوگلدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

اهمیت محتوا در فرآیند اینباند

By 12 نوامبر 2018 No Comments
[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با فرآیند اینباند مارکتینگ آشنا شدیم و گفتیم که در سالیان اخیر تغییرات فراوانی در نحوه ی خرید مشتریان ایجاد شده است که همین امر منجر به شکل گیری اینباند مارکتینگ گردید. با معرفی این مدل مارکتینگ نوین تجربیات جدیدی در ذهن مشتریان از فضای کسب و کار به وجود آمد و امروزه کمتر آژانس تبلیغاتی را می بینیم که از اینباند در تبلیغات و بازاریابی استفاده نکند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
اینباند مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” چرا اینباند مارکتینگ داشته باشیم ؟ “ به مزایایی که اینباند مارکتینگ برای برندسازی و معرفی محصولات دارد اشاره کردیم. یکی از دلایلی که باعث می شود برند یا آژانس تبلیغاتی بر روی اینباند مارکتینگ حساب ویژه ای باز کند و اینباند را جزو برنامه های تبلیغی خود قرار بدهد مقرون به صرفه بودن این مدل بازاریابی در مقایسه با سایر مدل های بازاریابی است. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ و برندهای بزرگ “ در مورد صرفه ی اقتصادی اینباند بیشتر صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” استراتژی های اینباند مارکتینگ “ در مورد استراتژی های اینباند صجبت کردیم. یکی از این استراتژی ها تولید محتوا توسط آژانس تبلیغاتی یا سازمان است. در این مقاله درنظر داریم در مورد اهمیت تولید محتوا در اینباند صحبت کنیم.

 

اهداف تولید محتوا در اینباند :

هدف از تولید محتوا در اینباند تنها افزایش فروش محصولات نیست و زمانی که یک آژانس تبلیغاتی اقدام به تولید محتوا می کند در کنار افزایش فروش به دیده شدن برند توسط مخاطبان نیز توجه دارد. با تولید محتوا سطح آگاهی کلی نسبت به محصولات برند افزایش می یابد. علاوه براین با تولید محتوای مناسب تعداد سرنخ های تجاری برند نیز افزایش پیدا می کند و با تبدیل این سرنخ های تجاری به مشتریان که در مرحله ی سوم اینباند صورت می گیرد مشتریان بیشتری به برند جذب خواهند شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

اینباند مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تقویم تولید محتوا ایجاد کنید :

یکی دیگر از روش هایی که یک آژانس تبلیغاتی برای بهبود تولید محتوا انجام می دهد تشکیل یک تقویم زمانی برای تولید محتوا است. این تقویم به بهبود فرآیند تولید محتوا بسیار کمک می کند. با داشتن تقویم تعیین می کنید چه نوع محتوایی را در چه زمانی منتشر سازید. همچنین عناوینی را که برای کاربران مفید است پیش از تولید محتوا تعیین می کنید. نکته ای که در تقویم تولید محتوا باید مدنظر داشته باشید فواصل زمانی انتشار محتوا است که با توجه به خصوصیات مخاطبان هدف برنامه ریزی می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در صورتی که تمایل به انجام اینباند مارکتینگ با جدیدترین متدهای بین المللی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply