SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

نکاتی برای تولید محتوای مناسب

By 17 دسامبر 2018 No Comments
[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]امروزه برندهای بزرگ از تولید محتوا به منظور معرفی محصولات استفاده می کنند. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ تبلیغات متنوع برندهای بزرگ را معرفی کردیم. یکی از این مدل های تبلیغی تبلیغات محتوایی است. در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا ” با تبلیغات محتوایی که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تبلیغات محتوایی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در ” محتوا بنویسیم یا کپی کنیم ؟ “ اشاره کردیم که تولید محتوا بهتر است توسط برند یا آژانس تبلیغاتی صورت بگیرد و در فرآیند تولید محتوا باید از کپی کردن مطالب از سایت های دیگر خودداری شود. ممکن است تصور بسیاری از افراد از واژه ی تولید محتوا نوشتن متن هایی بدون هیچ تصویر یا کلیپی باشد. در مقالات ” نقش فیلم در تولید محتوا “ و ” محتوای بی تصویر، زنبور بی عسل “ در مورد اهمیت عکس و کلیپ در تولید محتوا صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم نکاتی را که کارشناسان آژانس تبلیغاتی در فرآیند تولید محتوا رعایت می کنند با یکدیگر بررسی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

شنونده خوبی باشید :

یکی از مواردی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای مهارت در تولید محتوا تاکید دارند آموزش این مهارت ها از طریق گوش دادن است. به جملات مجری های تلویزیونی، همکاران و افرادی که در زمینه ی موردنظر تخصص دارند با دقت توجه کنید. تولید محتوا فرآیندی است که در آن باید نیازهای مخاطبان هدف را به طور صحیح تشخیص بدهید و با تولید محتوای مناسب برای این دسته مخاطبان نیازهای آنها را برطرف کنید تا این مخاطبان جذب سازمان یا برند شما بشوند.

 

مطالعه زیادی داشته باشید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از عوامل موفقیت در تولید محتوا را مطالعه ی فراوان در زمینه های مرتبط با محتوا می دانند. در وبلاگ ها و مجلات محتواهای مرتبط با موضوع را مطالعه کنید. مطالعه ی مطالب مرتبط با موضوع محتوا به شما در شناخت نیازهای مخاطبان هدف و همچنین نحوه ی جذب مشتری کمک فراوانی می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

تولید محتوا
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

بررسی کردن محتوای مشابه :

بررسی کردن محتوای رقبا می تواند کمک زیادی در تولید محتوای مناسب داشته باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند محتوای رقبا را مطالعه و بررسی کنید.

نقاط ضعف و قدرت این محتواها را بررسی کنید.خودتان را به جای مشتری تصور کنید و ببینید کدام قسمت از این محتوا برای شما جذاب است. بررسی این مطالب می تواند ایده های فراوانی را برای شما ایجاد کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا مطابق با استانداردهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply