[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ بررسی کردیم فرآیند تولید محتوا باید به گونه ای صورت گیرد که بر مخاطب تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد. در میان فاکتورهای جذابیت محتوا یکی از مهمترین موارد وجود تصاویر زیبا و جذاب در محتوای منتشر شده است. پیش از این در مقاله ی ” عکاسی محصول “ در مورد اهمیت تصاویر جذاب از محصولات صحبت کردیم.در دنیای تبلیغات تصاویر زیبا از محصولات نقش مهمی در برندسازی و بازاریابی دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
عکس خوب
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ “ نکاتی را بررسی کردیم که با رعایت این نکات در فرآیند عکاسی محصول می توانید تصاویری زیبا برای تبلیغات آماده کنید. البته یک تصویر زیبا از دید افراد یک جامعه پارامترهای مختلفی دارد و همانطور که در مقاله ی ” ویژگی عکس خوب “ دیدیم یکی از این پارامترهای مهم آشنایی با خصوصیات اجتماعی و روانشناسی یک جامعه است که در هنگام عکاسی باید مدنظر قرار بگیرد. در این مقاله در مورد نقش مهم عکس در تولید محتوا صحبت می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

عکس یک عامل در جذب مخاطب :

عکاسی محصول زمانی که به شکل صحیح و مناسب انجام شود نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب دارد. تصویر مناسب حتی می تواند به تنهایی باعث جذب مخاطب به برند شما بشود. عکس ها عاملی تعیین کننده در برداشت مخاطب از محصولات یا محتوا هستند. بیشتر اطلاعات از طریق تصویر به مخاطب منتقل می شود. یک تصویر مناسب از محصول می تواند تا مدت زمان طولانی در ذهن مخاطب باقی بماند و یک مشتری دائمی برای برند شما ایجاد نماید.

 

عکس متناسب و زیبا :

یکی از ساده ترین اصولی که در فرآیند عکاسی محصول باید رعایت شود قرار دادن عکس متناسب با محتوای تولید شده است. یک تصویر زیبا و باکیفیت که با محتوای تولید شده تناسبی ندارد هیچ کمکی به جذب مخاطب نخواهد کرد. به همین دلیل توجه به جذاب بودن عکس نباید موجب عدم توجه به تناسب عکس با محتوای تولید شده باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

تولید محتوا
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

کسب اعتبار از طریق عکس مناسب :

در فرآیند عکاسی محصول این نکته را مدنظر داشته باشید که یک عکس جذاب و باکیفیت می تواند در همان لحظات اولیه ی بازدید مخاطب از محتوای تولید شده باعث ایجاد حس اعتماد مخاطب به برند شما بشود.

ایجاد حس اعتماد و پذیرش در مخاطبین باعث افزایش اعتبار و شهرت برند شما خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در فرآیند تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply