SEOدیجیتال مارکتینگسئوساخت تیزرسوشیال مدیا

چرا ویدئو مارکتینگ به برندها توصیه می شود ؟

نویسنده ۸ تیر ۱۳۹۸ بدون دیدگاه

ساخت کلیپ های تبلیغاتی با ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار افزایش یافته است و امروزه هر برندی برای معرفی محصولات خود از ویدئو مارکتینگ استفاده می کند. در مقاله ی ” آمار بازدید ویدیو در فضای اینترنت “ در مورد اهمیت ویدئو در اینترنت و روش های افزایش بازدید ویدئو توسط کاربران صحبت کردیم. شاید زمانی که صحبت از تولید محتوا می شود بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از ویدئو در فرایند تولید محتوا نداشته باشند. در صورتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی نقش ویدئو را در تولید محتوا بسیار پراهمیت می دانند. در مقاله ی ” نقش فیلم در تولید محتوا “ در مورد اهمیت فیلم های تبلیغاتی در فرایند تولید محتوا صحبت کردیم.

برندسازی

کارشناسان آژانس تبلیغاتی لازمه موفقیت در بازاریابی را معرفی مناسب محصولات و ارائه خدمات باکیفیت می دانند. همانطور که در مقاله ی ” چگونه در برندسازی موفق باشیم ؟ “ اشاره شد با استفاده از ویدئو می توانید در کوتاهترین زمان ممکن به شکل مناسبی محصولات را به مشتریان معرفی کنید.

با توجه به ارتباط مستقیم برندسازی و مارکتینگ در مقاله ی ” اهمیت برندسازی در مارکتینگ “ به نقش مهم برندسازی در بازاریابی پرداختیم. در این مقاله مزایایی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای ویدئو مارکتینگ ذکر می کنند را بررسی می کنیم.

مشتریان ویدئو را ترجیح می دهند :

بازدیدکنندگان به ویدئو بیشتر از تصویر یا متن توجه می کنند و ترجیح می دهند به جای تصاویر محصولات ویدئوی کوتاهی از محصول را تماشا کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند درصد بالایی از بازدیدکنندگان بعد از تماشای کلیپ های تبلیغاتی تصمیم به خرید محصولات می گیرند. به همین دلیل است که تمامی فروشگاه های آنلاین مشهور تلاش می کنند با استفاده از کلیپ های جذاب محصولات سایت را به مشتریان معرفی نمایند. در حقیقت ویدئو مارکتینگ موجب فروش سریع تر محصولات شما می شود.

اشتراک گذاری ویدئو توسط کاربران :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی اشتراک گذاری کلیپ های جذاب را یکی از مزیت های مهم ویدئو مارکتینگ معرفی می کنند. کاربران کلیپ های جذاب را در شبکه های اجتماعی برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند. با این اشتراک گذاری کلیپ ها کاربران به نوعی در نقش تبلیغ کنندگان برند شما ظاهر می شوند و محصولات یا خدماتی که شما ارائه می کنید را به دیگران معرفی می کنند.

ویدئو مارکتینگ

ارائه آموزش و توضیحات جامع به مشتری :

با استفاده از ویدئو می توانید ویژگی های محصولات خود را به صورت کامل به مشتریان معرفی کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که ویدئوهای آموزشی هم برای مشتریان تهیه کنند. در تصاویر محدودیت هایی برای نمایش کامل محصولات وجود دارد و برای نمایش تمامی جزئیات یک محصول نیاز به نمایش تصاویر متعدد از زوایای گوناگون است که این تصاویر متعدد تبلیغاتی برای مشتریان خسته کننده خواهد بود. جایگزین این تصاویر متعدد می تواند یک کلیپ کوتاه و جذاب باشد که به معرفی کامل کالای موردنظر می پردازد.

جذب کاربران موبایلی :

همانطور در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ صحبت کردیم امروزه تعداد کاربران گوشی های هوشمند بسیار زیاد است و از این رو در کلیه فعالیت های بازاریابی کاربران موبایل باید موردتوجه قرار داشته باشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی اشاره می کنند که بسیاری از کلیپ های تبلیغاتی امروزه توسط کاربران موبایل دیده می شوند و این روند مشاهده تبلیغات از طریق گوشی های هوشمند مرتبا در حال افزایش است.

سئو سایت

بهبود رتبه بندی سایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی وجود ویدئوها را در بهبود سئوی یک وبسایت بسیار مثبت می دانند. در مقاله ی ” نقش گوگل در تبلیغات “ در مورد سئو صحبت کردیم.

موتورهای جستجوگر برای ویدئوها ارزش بالایی قائل هستند و به این ویدئوها امتیازات بالاتری نسبت به تصاویر اختصاص می دهند. بنابراین وجود ویدئوها می تواند موجب بهبود رتبه بندی سایت شما بشود.

جهت انجام تبلیغات و مارکتینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید