دیجیتال مارکتینگعکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

اهمیت عکاسی محصول در فروش اینترنتی

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ “ صحبت کردیم در هر کالایی تصویر مناسب مهمترین فاکتوری است که باعث جذب مشتری می شود و در بسیاری از موارد تصویر کالا تنها چیزی است که در ذهن مشتری برای مدت زمان طولانی باقی می ماند. بنابراین یکی از عوامل موفقیت در فروش محصولات ارائه ی تصویر جذاب و زیبا به مشتریان است. در مقاله ی ” ویژگی عکس خوب “ با ویژگی های یک تصویر تبلیغاتی مناسب که باید در فرآیند عکاسی محصول رعایت شود آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تصاویر تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در فرآیند عکس گرفتن از محصولات ، بسته به نوع کالای تبلیغاتی باید طراحی فضای عکاسی انجام بشود. در مقالات ” عکاسی محصول کوچک “ و ” عکاسی محصول بزرگ “ با نکاتی جهت عکس گرفتن از محصولات با اندازه های مختلف آشنایی پیدا کردیم. در این مقاله تصمیم داریم در مورد اهمیت تصاویر تبلیغاتی و نحوه ی تهیه عکس های تبلیغاتی زیبا صحبت کنیم.

تصویر زیبای محصول باعث جذب مخاطب می شود :

نکته ای که در فرایند عکاسی محصول باید مدنظر داشته باشید این است که در فروش اینترنتی، تصویری زیبا از کالا باعث جذب مخاطب می شود. به نوعی می توان گفت که در فروشگاه های اینترنتی تصویر کالا به فروش می رسد. بنابراین در فروشگاه های اینترنتی یکی از مهمترین عوامل موفقیت تهیه عکس های زیبا و جذاب از محصولات می باشد. در ادامه با نکاتی جهت تهیه عکس های مناسب از محصولات آشنا می شویم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

زمینه مناسب عکس :

در عکاسی محصول همیشه به این نکته توجه داشته باشید که طراحی زمینه و نورپردازی باید به گونه ای باشد که توجه اصلی مخاطب بر روی کالای موردنظر باشد. زمینه های بسیار شلوغ باعث می شود که توجه اصلی مخاطب از کالا به پس زمینه تصویر جابجا بشود. پس از طراحی زمینه های شلوغ خودداری کنید. پس زمینه تصویر باید با کالای تبلیغاتی هماهنگی داشته باشد تا تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب ایجاد کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

عکس تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

 توجه به جزئیات و ویژگی های کالا :

یکی از مهمترین مواردی که در فرآیند عکاسی محصول باید مورد توجه قرار بگیرد نمایش ویژگی های محصولات در تصاویر تبلیغاتی است. در مواقعی که از محصولات لوکس و ظریفی همانند جواهرات عکس می گیرید بهتر است تصاویر از نزدیک گرفته شوند تا ویژگی ها و زیبایی های جواهرات بهتر مشخص باشند. این تصاویر مزیت های محصولات را بهتر از هر متنی به بیننده منتقل می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply