عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

بازاریابی رایحه چیست ؟

با ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی پیشرفت های شگرفی در دنیای تبلیغات و بازاریابی صورت گرفت. همزمان با عصر دیجیتال بازاریابی دیجیتالی شکل گرفت که در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ با بازاریابی دیجیتالی بیشتر آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از بازاریابی های مدرن که امروزه توسط بسیاری از برندهای بزرگ صورت می گیرد را اینباند مارکتینگ می دانند که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با فرایند اینباند بیشتر آشنا شدیم.

اینباند مارکتینگکارشناسان آژانس تبلیغاتی آشنایی روش های تبلیغات و بازاریابی برندهای مشهور را برای صاحبان کسب و کارهای گوناگون بسیار مفید می دانند. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با روش های تبلیغات برندهای بزرگ آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی بازاریابی آنلاین را یکی از روش های توسعه ی برندهای کوچک معرفی می کنند. در مقاله ی ” بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک “ در مورد مزایای بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک صحبت کردیم. در این مقاله به بررسی بازاریابی رایحه می پردازیم.

اهمیت بازاریابی رایحه :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی بازاریابی رایحه را یکی از زیرشاخه های بازاریابی حسی معرفی می کنند که با استفاده از رایحه محصولات بر مخاطبان تاثیر می گذارد. بسیاری از احساسات و خاطرات مشتریان ناشی از حواس بویایی و دیداری است. بسیاری از افراد می توانند به کمک رایحه یک محصول بدون مشاهده ی محصول موردنظر آنرا به خاطر بیاورند. در ادامه با تعدادی از خواص بازاریابی رایحه آشنا می شویم.

امتحان محصول جدید توسط مشتری :

یکی از ویژگی های مهم بازاریابی رایحه که کارشناسان آژانس تبلیغاتی به آن اشاره می کنند کمک به جذب مخاطبان برای خرید محصولات جدید برند می باشد. در این حالت مشتریان با خاطره مناسبی که از رایحه محصولات قبلی برند دارند زمانی که با محصولات جدید برند روبرو می شوند با توجه به خاطره مناسب احتمال امتحان و خرید محصولات جدید در آنها افزایش می یابد.

بازاریابی رایحهتکرار خرید محصولات :

تکرار خرید محصولات می تواند سود شرکت را تضمین کند و برای سازمان مشتریان دائمی پیدا کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی دیگر از ویژگی های رایحه ی مناسب یک محصول را در خرید مجدد محصول توسط مشتریان می دانند.

به همین دلیل بسیاری از برندهای فعال در حوزه ی عطر تلاش می کنند رایحه ی عطر منحصر بفردی داشته باشند تا مشتریان با استشمام این رایحه به یاد عطر موردنظر بیفتند.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

 

Leave a Reply