SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

راهکارهای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

نویسنده ۷ بهمن ۱۳۹۷ بدون دیدگاه

امروزه فرآیند تولید محتوا در بازاریابی و تبلیغات نقش بسیار مهمی دارد. در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با تبلیغات محتوایی که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی پیاده سازی می شود آشنا شدیم. بسیاری از افراد زمانی که صحبت از تولید محتوا می شود تنها تهیه و انتشار مطالب را به عنوان تبلیغات محتوایی در نظر می گیرند . در صورتی که در تبلیغات محتوایی استفاده از تصویر و کلیپ در موفقیت تبلیغ اهمیت بسیاری دارد. در مقالات ” محتوای بی تصویر، زنبور بی عسل “ و ” نقش فیلم در تولید محتوا “ درباره اهمیت تصویر و کلیپ مناسب در فرآیند تولید محتوا صحبت کردیم.

ریته وبسایت

در مقاله ی ” نکاتی برای تولید محتوای مناسب “ با نکاتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی در فرآیند تولید محتوا رعایت می کنند آشنا شدیم. تولید محتوای مناسب و جذاب در بهبود رتبه بندی وبسایت در موتورهای جستجوگر نیز نقش بسزایی دارد.

در مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ در مورد اهمیت تولید محتوا در بهبود ریته سایت صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم با راهکارهایی که یک آژانس تبلیغاتی در فرآیند تولید محتوا به کار می گیرد آشنا شویم.

شناسایی و تعیین اهداف :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند در اولین قدم و پیش از شروع تولید محتوا اهدافتان را از تولید و انتشار محتوا مشخص کنید. اهداف باید با توجه به امکانات و بودجه ای که در اختیار سازمان است منطقی و قابل اجرا باشند. به عنوان مثال افزایش چند برابری میزان بازدید مخاطبان در عرض چند روز با بودجه ای محدود امکان پذیر نیست.

باید نتایج هدف تعیین شده در حین تولید و انتشار محتوا قابل اندازه گیری باشد. پس از این مرحله کارشناسان آژانس تبلیغاتی انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب را توصیه می کنند. با توجه به اهدافی که تعیین کرده اید ببینید کدامیک از شبکه های اجتماعی برای شما مناسب است. پس از انتخاب محیط تبلیغی مناسب عنوان ها و مطالبی را که قصد ارائه به مشتریان دارید آماده کنید.

تولید محتوا

انتشار و تحلیل محتوا :

مرحله بعد انتشار منظم و مداوم محتوای تولید شده است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که برای انتشار منظم یک تقویم زمانی ایجاد کنید و محتوای تولیدشده را طبق این تقویم زمانی تعیین شده در اینترنت و شبکه های مجازی منتشر کنید.

پس از انتشار محتوا نوبت به تجزیه و تحلیل محتوای منتشر شده می رسد . کارشناسان آژانس تبلیغاتی تحلیل محتوای منتشر شده را برای تشخیص سلیقه کاربران بسیار مهم می دانند.

ببینید چه محتوایی توسط کاربران بیشتر دیده شده است و لایک بیشتری داشته است. ببینید په نوع محتوایی و در چه ساعت و روزهایی بیشترین جذب مخاطب را داشته است. با تشخیص محتواهای موثرتر برنامه ریزی بهتری برای تولید محتوای جدید بدست خواهید آورد.

 

اگر قصد مارکینگ و تبلیغات محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا مطابق با استانداردهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید