SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

مزایای اینباند مارکتینگ

نویسنده ۹ دی ۱۳۹۷ بدون دیدگاه

همیشه دنیای مارکتینگ ارتباط مستقیمی با رسانه ها داشته است و هر پیشرفتی در رسانه باعث پیشرفت تبلیغات و مارکتینگ شده است. با ظهور ” رسانه های مدرن “ مدل های تبلیغاتی جدیدی به وجود آمدند که در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با این تبلیغات بیشتر آشنا شدیم. با توجه به ویژگی ها ی خاص تبلیغات در رسانه های مدرن امروزه کمتر آژانس تبلیغاتی را پیدا می کنید که از این شیوه های جدید تبلیغات در فرآیند مارکتینگ استفاده نکند. یکی ازمدرن ترین مدل های مارکتینگ که امروزه بسیاری از برندهای بزرگ از آن برای بازاریابی استفاده می کنند اینباند مارکتینگ است.

مزایای اینباند مارکتینگ

پیش از این در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با اینباند آشنا شدیم. اینباند همانند بسیاری از مدل های جدید بازاریابی یک فرآیند مشتری محور می باشد. همانطور که در مقاله ی ”  چرا اینباند مارکتینگ داشته باشیم ؟ “ توضیح دادیم هدف از طراحی فرآیند اینباند توسط کارشناسان آژانس تبلیغاتی تشخیص نیازهای مشتریان و کمک کردن به آنها در جهت برطرف شدن نیازها به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن است. در این مقاله تصمیم داریم مزایای اینباند مارکتینگ را بررسی کنیم .

مشتری برند را پیدا می کند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مهمترین ویژگی های اینباند را پیدا شدن برند توسط خود مشتریان می دانند. مشتری به کالای یا خدمات شما نیاز دارد. مشتری محصول یا نوع خدماتی را که برند شما ارائه می کند در اینترنت یا شبکه های اجتماعی پیدا می کند. در این مرحله استراتژی های اینباند اهمیت پیدا می کند. در مقاله ی ” استراتژی های اینباند مارکتینگ “ در مورد استراتژی های اینباند مارکتینگ صحبت کردیم.

مشتری با ورود به وبسایت برند شما با محتوای جذابی روبرو می شود که در مورد همان محصولی است که مشتری به آن نیاز دارد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تولید محتوای مناسب به همراه عکس یا کلیپ های تبلیغی که به خوبی محصول را به مشتری معرفی کند در جذب مشتری بسیار بااهمیت می دانند. در مقاله ی ” اهمیت محتوا در فرآیند اینباند “ در مورد نقش تولید محتوای مناسب در موفقیت اینباند مارکتینگ صحبت کردیم.

 

جلب اعتماد مشتری :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی دیگر از مزایای اینباند مارکتینگ را جلب اعتماد مشتری ذکر می کنند. برند با تولید محتوای مناسب اطلاعات جامعی در مورد محصول به مشتری ارائه می کند. محصولات مشابهی دیگری نیز ممکن است توسط برند تولید شده باشد که هر کدام از این محصولات امکانات و ویژگی های مختلفی دارند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که با تولید و انتشار محتوای مرتبط با محصولات اطلاعات مشتریان را در مورد محصولات افزایش دهید. مشتریان بعد از شناخت کافی که از طریق مطالعه ی تولید محتواهای متنوع از محصولات بدست می آورند به تدریج به برند و محصولات شما اعتماد پیدا می کنند و محصولات شما را خریداری می کنند.

اینباند مارکتینگ

ایجاد ارتباط عمیق با مشتری :

یکی دیگر از مزیت های اینباند مارکتینگ را کارشناسان آژانس تبلیغاتی در تمرکز اینباند بر ارتباط با مشتری می دانند. مشتریانی که در فرآیند اینباند مارکتینگ جذب برند شما می شوند به مشتریان همیشگی برند شما تبدیل می شوند. این مشتریان به دلیل رضایتی که از برند و محصولات آن دارند، برند را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند. در واقع این مشتریان به نوعی در نقش معرفی کننده برند شما ظاهر می شوند و به دلیلی رضایتی که از برند شما پیدا کرده اند این احساس رضایت را با دیگران در میان می گذارند. همین امر می تواند موجب جذب بیشتر مشتریان و افزایش شهرت برند شما بشود.

در صورتی که تمایل به انجام اینباند مارکتینگ با جدیدترین متدهای بین المللی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید