دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهایی برای مبدل ساختن مشتریان وفادار به سفیران مشتاق برند

ارائه خدمات فراتر از تصور مشتری، اثر قابل توجهی بر مشتریان می گذارد و آنها را به مشتریان وفادار برند شما تبدیل می کند. در مقاله ی ” چگونه مشتریان به برند وفادار می شوند ؟ “ با راهکارهای ایجاد مشتریان وفادار آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که مشتریان وفادار یکی از عوامل موفقیت درازمدت برندها محسوب می شوند. در مقاله ی ” چگونه یک برند سال ها به موفقیت ادامه می دهد ؟ “  با روش های موفقیت درازمدت برندها آشنا شدیم.

مشتری مداریکارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند لازم نیست که کارهای عجیب و دور از ذهنی برای مشتریان انجام دهید. حتی انجام کارهای کوچک یا سرویس های جزئی منجر به اثرات مثبت زیادی بر مشتریان می شود.

این کارها می تواند قرار دادن یک متن دست نویس در داخل بسته مشتری یا پاسخگویی مناسب به مشکلات مشتریان باشد. در مقاله ی ” نکات کلیدی در پاسخگویی به مشتریان “ با نحوه ی پاسخگویی به مشتریان آشنا شدیم.

در این مقاله با راهکارهای تبدیل مشتریان وفادار به سفیران مشتاق برند آشنا می شویم.

به شکایات مشتریان گوش دهید :

گاهی امکان دارد شما مشتریان ناراحت و عصبانی داشته باشید. وقتی که چنین اتفاقی افتاد، باید به شکایات آن ها کاملا گوش دهید. نشان دهید که شما به احساسات و خواسته های آن ها احترام می گذارید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند صحبت کردن با مشتریان این شانس را به شما می دهد که مشکلات موجود را حل کنید و از نظرات منفی جلوگیری کنید یا آنها را به حداقل برسانید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که این گفتگوها همچنین به شما این اجازه را می دهد که در مواقع لازم از کسب و کارتان دفاع کنید، اما شما باید آنها را به چشم فرصت هایی برای رشد، ترقی و بهبود کسب و کارتان نگاه کنید. ایجاد کسب و کاری ارزشمند ، منجر به این می شود که افراد بیشتری ، خواهان این باشند که کسب و کارتان را به دوستان ، همکاران و اعضای خانواده شان معرفی کنند.

سفیران برنددوست داشتنی باش :

علاقمندی های مشترک، راه خوبی برای ایجاد روابط با مشتریان را فراهم می کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که نقاط مشترک بین خود و مشتریان را پیدا کنند. یادتان باشد، مشتریان شما در ابتدا برای یک دلیل خاص جذب برند شما شده اند، وقتی که می دانید که آن ها از چه چیزی لذت می برند، می توانید ساختن شخصیت برندتان را حول آن علاقمندی های مشترک آغاز کنید. در مقاله ی ” چگونه برندها محبوب می شوند ؟ “ با روش های محبوب شدن برندها آشنا شدیم.

همیشه خدمات فوق العاده ای را ارائه دهید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند شما باید با تمام مشتریان خود راهکار یکسان داشته باشید: راهکار ارائه خدمات فوق العاده. نباید به یک مشتری خدمات فوق العاده و به یک مشتری خدمات نامرغوب ارائه دهید، این کار درست نیست. حتی اگر مشتری با شما برخورد خوبی نداشته باشد، فرقی ندارد و شما همچنان باید بهترین خدمات ممکن را ارائه دهید. شما هیچوقت متوجه نخواهید شد که کدام یک از مشتریان تان، سفیران برندتان خواهند بود.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply