[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]یکی از مهمترین موارد در بهبود رتبه بندی سایت ها تولید محتوای مناسب و جذاب است. پیش از این در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ اشاره کردیم که فرآیند تولید محتوایی که توسط یک برند یا آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد نیاز به شناخت بازار و مشتریان و داشتن تخصص در زمینه ی تولید محتوا دارد تا محتوایی جذاب برای مخاطب تهیه شود. ممکن است زمانی که صحبت از تولید محتوا می کنیم تنها نوشتن مطالب در ذهن مخاطبان تداعی شود در صورتی که تهیه کلیپ های مناسب در موفقیت تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. در مقاله ی ” نقش فیلم در تولید محتوا “ با اصولی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی در ساخت کلیپ ها رعایت می کنند آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تصاویر در محتوا
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که در ” محتوا بنویسیم یا کپی کنیم ؟ “ اشاره کردیم بهترین روش برای موفقیت در فرآیند تولید محتوا، نوشتن محتوای جدید توسط برند یا کارشناسان آژانس تبلیغاتی است.

در فرآیند تولید محتوا توصیه می شود از کپی کردن مطالب از سایت های دیگر خودداری کنید و تلاش کنید خودتان به تولید محتوای متناسب با برند یا محصولی که قصد معرفی آن را دارید بپردازید. همچنین در مقاله ی ” محتوای بی تصویر ، زنبور بی عسل” در مورد اهمیت تصاویر در تولید محتوا صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تشخیص نیاز کاربران :

همانطور که در مقاله ی ” چرا اینباند مارکتینگ داشته باشیم ؟ “ صحبت کردیم امروزه فعالیت های بازاریابی مشتری محور هستند و از این رو یک آژانس تبلیغاتی تاکید فراوانی بر شناخت نیازهای مخاطبان دارد. در فرآیند تولید محتوا باید نیازهای کاربران شناخته شود و با انتشار محتوای مناسب این نیازها به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان پاسخ داده شود.

 

تشخیص کلمات کلیدی :

یکی دیگر از وظایف کارشناسان آژانس تبلیغاتی تشخیص کلمات کلیدی در ارتباط با برند و محصولات مورد نظر می باشد. دانستن کلماتی که مخاطب در هنگام نیاز به محصولات در اینترنت جستجو می کند عامل مهمی در تولید محتوای مناسب برای مخاطب است. به هر میزان که این محتوا متناسب با کلمات کلیدی باشد مخاطب بیشتری به وبسایت جذب می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

کلمات کلیدی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

داشتن اطلاعات کافی در مورد موضوع :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند زمانی که تصمیم به تولید محتوا دارید همیشه منابع جدید را در ارتباط با موضوع مطالعه کنید. مقالات و کتاب های مرتبط با برند و محصولات را بررسی کنید. داشتن دانش جامع و به روز در تولید محتوای جذاب تاثیر فراوانی دارد. زمانی که مخاطبان با اطلاعات مدرنی که شما ارائه می کنید آشنا می شوند تبدیل به مشتری دائم شما خواهند شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا مطابق با استانداردهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply